استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زنان در حوزه‌های عمرانی هم می‌توانند به‌خوبی شایستگی خود را نشان دهند

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تقویت جایگاه، نقش و ارتقای زنان عنوان کرد زنان در حوزه‌های مختلف حتی حوزه عمرانی هم می‌توانند به‌خوبی شایستگی خود را نشان دهند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زنان در حوزه‌های عمرانی هم می‌توانند به‌خوبی شایستگی خود را نشان دهند

سیدعلی احمدزاده، در جمع بانوان شاغل استانداری به نقش پررنگ مادران در رشد و ارتقای جامعه و اهمیت نقش مادری در تمامی جوامع بشری اشاره و اظهار کرد: الگوپذیری از شخصیت و زندگی حضرت فاطمه(س) و درک کار‌ها و رفتار‌های ایشان و تطبیق آن با شرایط کنونی بر جامعه دینی ما ممکن است.

وی گفت: زنان جامعه دینی ما با پرورش فرزندانی صالح، طی سال های عمر نظام جمهوری اسلامی با حضور در همه عرصه های مختلف به راه روشن جامعه و پیشرفت و توسعه کمک کرده اند.

استاندار با بیان اینکه، حضرت زهرا، محبوبه الهی به عنوان انسان کامل سرمشق و نمونه عینی زنان عالم است، افزود: بر زنان و آحاد جامعه لازم است تا هرچه بیشتر و بهتر زندگانی نورانی حضرت فاطمه را الگوی خود قرار داده تا جامعه ای متعالی داشته باشیم و سعادت و رستگاری دنیا و آخرت را بدست آوریم.
احمدزاده در این نشست به دیدگاه ها، صحبت ها، نظرات، ایرادات و درخواست های زنان گوش داد و تاکید کرد: به شایستگی، دانش، تجربیات و توانمندی های بانوان باور دارم و نسبت به خواسته های به حق آنها تاکید داشته و پیگیری خواهم کرد.
وی تصریح کرد: در نقش آفرینی بین مردان و زنان فرقی نمی بینم، اما گاهی نوع فعالیت ها مردانه است.
احمدزاده به پرورش و تربیت نیروی انسانی برای سطوح مختلف مدیریتی در حوزه بانوان تاکید کرد و گفت: زنان ما نشان داده اند که توانایی بالایی دارند و می توانند با انگیزه بیشتر وظایف، فعالیت ها و کارها را حتی با کیفیت بهتر به انجام برسانند.
در این نشست از سوی استاندار از زحمات و تلاش های زنان شاغل در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار