گادوین منشا:

می‌خواهم آقای گل لیگ برتر شوم؛ کاری با مهاجم استقلال ندارم

تهران (پانا) - مهاجم نیجریه ای تیم مس رفسنجان می‌گوید حضور در این تیم یکی از بهترین تصمیماتی بود که در دوران فوتبالی اش گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
می‌خواهم آقای گل لیگ برتر شوم؛ کاری با مهاجم استقلال ندارم

به گزارش خبر ورزشی، گادوین منشا که با ۱۰ گل زده آقای گل فعلی لیگ برتر است پیش از ترک ایران پیرامون آخرین وضعیت تیمش و همچنین حضورش در صدر جدول گلزنان لیگ با خبر ورزشی هم صحبت شد. این گفتگو را بخوانید:

قصد ترک ایران را داری؟

بله با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ام و از کادر فنی اجازه گرفتم چند روزی را به مرخصی بروم. البته من در تعطیلات سال نو میلادی یکی دو روز مرخصی گرفتم و به جزیره کیش رفتم اما حالا می‌خواهم به ایتالیا بروم و در کنار همسر و فرزندم کمی استراحت کنم و تعطیلی لیگ برتر به دلیل شروع بازی‌های تیم ملی ایران این فرصت را فراهم کرد تا مرخصی بگیرم.

به عنوان آقای گل فعلی لیگ برتر چه احساسی داری؟

واقعا خوشحال هستم البته انصافا من در هر تیمی‌که بودم گلهای زیادی را به ثمر رساندم و شم گلزنی خوبی دارم اما اینجا در مس رفسنجان همه چیز عالی می‌گذرد و حضور در این تیم حرفه‌ای و دوست داشتنی یکی از بهترین تصمیماتی بود که در دوران فوتبالی‌ام گرفتم. واقعاً باید به مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم ملی به خصوص آقای ربیعی تبریک گفت که چنین تیم حرفه‌ای را هدایت می‌کنند و همچنین به داشتن چنین همبازیانی به خودم می‌بالم. از بازیکنان اصلی تا بازیکنان ذخیره همگی با جان و دل تمرکزشان را روی تیم می‌گذارند تا موفق شویم. حتی پزشکان تیم و سایر کارکنان باشگاه همگی یکدل هستیم. واقعاً ماشالله به بچه‌های مس رفسنجان!

از قرار معلوم هواداران تیم مس رفسنجان تو را به شدت دوست دارند ...

واقعاً به من لطف زیادی دارند و حتی کودکان خردسال نیز بعضی وقتها در خیابان اسم مرا صدا می‌زنند. چند روز پیش که از درب باشگاه خارج می‌شدم ناگهان بیش از ۲۰ بچه مدرسه ای را دیدم که جلوی درب ایستاده اند و به محض خروج من از باشگاه فریاد کشیدند منشا آقای گل و مرتباً مرا با این عنوان تشویق می‌کردند که از این اتفاق به وجد آمدم و بسیار خوشحال شدم و برای دقایقی کنارشان ایستادم و عکس یادگاری گرفتیم. در کل هواداران تیم مس رفسنجان انرژی زیادی به تیم می‌دهند و با وجود اینکه به دلیل شروع بیماری کرونا شانس حضور در ورزشگاه را پیدا نمی‌کنند اما همواره از بازیکنان حمایت می‌کنند. ضمن اینکه در فضای مجازی برای تیم انرژی مثبت می‌فرستند.

داستان انتقادی که از بعضی‌ها در فضای مجازی کردی چه بود؟

متاسفانه علیرغم حمایت‌های بی شمار هواداران مس رفسنجان، در فضای مجازی محدود افرادی هم هستند که نمی‌دانند باید برای تشویق تیم چه کار بکنند و بعضاً حرکت‌هایی را انجام می‌دهند که درست نیست. من یک بازیکن خارجی هستم که در فوتبال ایران بازی می‌کنم و تابع قوانین کشور ایران هستم ولی وقتی می‌بینم بعضی‌ها چهره مرا روی تن بعضی از افراد مونتاژ می‌کنند و با تصاویر نادرست برای دیگران کری می‌خوانند به شدت ناراحت می‌شوم. به باشگاه هم اعلام کرده ام که اگر این کارها ادامه پیدا کند مجبور می‌شوم از طریق مراجع قانونی اقدام کنم. البته حساب این عده از هواداران پرشمار مس رفسنجان جداست و من عاشق این تیم و هوادارانش هستم.

فکر می‌کردی به تنهایی دو گل به سپاهان بزنی؟

خوب من مهاجم هستم و کارم گلزنی است؛ سپاهان یا هر تیم دیگری برایم فرقی نمی‌کند و باید بتوانم گلزنی کنم. خوشحالم که مقابل سپاهان ۹۰ دقیقه حاکم بازی بودیم و سه گل به یادماندنی به این تیم زدیم. از اینکه توانستم روی دو گل نقش داشته باشم و شمار گل‌هایم را به عدد ۱۰ برسانم بسیار خوشحالم. همینطور نباید از گلی که محسن آذرباد به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند غافل شد. به نظر من سپاهان مقابل ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

از لقب‌هایی که در رفسنجان به تو داده اند برایمان بگو ...

خب «منشای آقای گل» را خیلی دوست دارم اما از لقب «گادوین بوم بوم بوم» هم خوشم می‌آیدو

به نظر خودت می‌توانی آقای گل لیگ برتر شوی؟

بله چرا که نه؛ من تمام تلاشم را می‌کنم تا جدا از اینکه برای مس رفسنجان موثر واقع شوم و بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم، خودم نیز عنوان آقای گلی را به دست آورم. فکر می‌کنم این دو اتفاق امسال در لیگ برتر رقم بخورد.

اما تو یک رقیب سرسخت به نام یامگا در استقلال داری.

من کاری به سایر مهاجمان ندارم و فقط رو به جلو نگاه می‌کنم. می‌خواهم با گلزنی‌هایم هم به موفقیت تیم کمک کنم و هم هواداران مس را خوشحال کنم.

به اعتقاد خودت رمز موفقیت‌های این روزهایت چیست؟

من حضور خدا را در تمام لحظات زندگی می‌بینم. رمز موفقیتم فقط لطف خدای بزرگ است.

بازی‌های ایران در مقدماتی جام جهانی را دنبال می‌کنی؟

بله تیم ملی ایران با بازیکنان بسیار خوبی که دارد بهترین نتایج را گرفته است و من فکر می‌کنم هر چهار بازی پیش رو را نیز با پیروزی پشت سر می‌گذارد. واقعاً باید به فوتبال ایران بابت داشتن چنین تیمی تبریک گفت چرا که کیفیت بازی‌های تیم ملی ایران بسیار بالاست و مطمئن باشید که در جام جهانی نیز بازی‌های بسیار خوبی انجام خواهید داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار