1000 روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است

تهران (پانا) - سخنگوی دولت با بیان اینکه حدود هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است، گفت ۲۵۰ روستا از این تعداد قبل از این به اینترنت متصل بودند که پایدار نبود وهم اکنون اینترنت این روستاها پایدار شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
1000 روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در توضیح جزئیات نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: گزارش های متعددی از سوی وزیران در این نشست ارائه شد که از جمله آنها گزارش تفصیلی وزیر امور خارجه از دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور روسیه و جلسات مختلف ایشان در این کشور بود.

وزیر امور خارجه گزارشی از نشست رئیس جمهور کشورمان با رییس جمهور کشور روسیه، دوما، فعالان اقتصادی و سایر جلسات و دستاوردهایی را که در این جلسات حاصل شد ارائه کرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به روسیه محوریت و تمرکز بیشتر بر تعاملات اقتصادی بود گفت: این سفر دستاوردهای خوبی برای کشور در پیش خواهد داشت.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به گزارش و خبر خوش وزیر ارتباطات مبنی بر اتصال هزار روستا به شبکه ملی طلاعات و اینترنت گفت: ۲۵۰ روستا از این روستاها پیشتر به اینترنت متصل بودند اما اینترنت آنان ناپایدار بود که پایدار شد و بقیه هم جدیداً به اینترنت پایدار متصل شدند.وزیر ورزش اخبار خوشی از موفقیت های حرفه ای ورزشکاران به ویژه در حوزه ورزش بانوان آن که با ولادت حضرت زهرا هم مناسبت داشت ارائه کرد و من در اینجا این روز را به همه بانوان ایران زمین تبریک می گویم.

بهادری جهرمی از جمله مصوبات امروز هیأت دولت را تصویب مصوبه ای با پیشنهاد وزارت بهداشت و وزارت کار اعلام کرد و گفت: پیش از این هم سازمانهای بیمه گر، ستاد مربوطه و سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده بودند تا همه سازمانهای بیمه گر مکلف شوند ۹۰ درصد هزینه های ناشی از دسترسی و خانواده بیمار اورژانسی را بپردازد.

سخنگوی دولت با اشاره به تاکید رئیس جمهور در حوزه امور اراضی و اراضی کشاورزی به طور خاص و تکلیف سازمان امور اراضی در صیانت از زمینهای ملی و کمک به کشاورزان مبنی بر صدور مالکیت زمین های کشاورزان گفت: رئیس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی دستور داد تا سازمان، تشکیلات و نیروی انسانی لازم را در این زمینه تقویت کند و متناسب با ماموریت های این سازمان از اراضی ملی و کشاورزی حمایت بیشتری شود.

در ارتباط با صدور مالکیت هم باید برنامه فوق‌العاده وضع شود چون با وضع موجود صدور این اسناد شاید دهها سال زمان ببرد پس با برنامه زمان بندی شده این دستور رئیس جمهور به وزیر جهاد تسریع می شود.

بهادری جهرمی با اشاره به پیشنهاد کمیسیون های دولت و ایجاد برنامه ملی اشتغال مرزنشینان گفت: اشتغال پایدار مرزنشینان که از قبل تدوین شده بود به تصویب هیئت دولت رسید و امیدواریم با تصویب این پیشنهاد شاهد اشتغال پایدار مرز نشینان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار