مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

شورای آموزش و پرورش دارای اختیارات و عملکرد مفیدی است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پروش شهرستان قرچک گقت شورای آموزش و پرورش از جمله شوراهای نافذ است که در حوزه تصمیم‌گیری برای نحوه مدیریت مدارس و گذراندن امور تعلیم و تربیت دارای اختیارات و عملکرد مفیدی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش دارای اختیارات و عملکرد مفیدی است

رضا داورزنی دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: دو پروژه آموزشی ۱۵ و ۱۲ کلاسه، مراحل پایانی احداث و آماده‌سازی را طی می‌کنند تا در دهه مبارکه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: همچنین چندین پروژه ورزشی در مدارس و ساخت چند مدرسه در نقاط مختلف شهری و روستایی در دست اجرا بوده و پیگیری‌های آن انجام شده است. برخی مناطق شهری وضعیت نامطلوبی در زمینه تراکم دانش آموزی دارند که اگر اعتبارات ملی و استانی و کمک‌های خیرین عزیز نباشد، قرچک در زمینه فضاهای آموزشی با بحران بیشتری مواجه می‌شود.

مدیر آموزش و پروش شهرستان قرچک تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه‌هایی که با خیرین و شهرداری قرچک صورت گرفته، امیدواریم تا سال آینده در حوزه مدرسه‌سازی شاهد اقدامات خوبی باشیم. شورای آموزش و پرورش از جمله شوراهای نافذ است که در حوزه تصمیم‌گیری برای نحوه مدیریت مدارس و گذراندن امور تعلیم و تربیت دارای اختیارات و عملکرد مفیدی بوده و جا دارد از تمامی اعضای این شورا از جمله مدیران ادارات، خیرین، مدیران مدارس، اولیا و سایر دست‌اندرکاران تقدیر کنیم.

شایان ذکر است که در پایان از خانواده معظم شهدا، اعضا و فرهنگیان تجلیل شد.

خبرنگار دانش آموز: پریماه جعفری نیک پی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار