واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات مدیریتی این باشگاه

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اخباری که درباره انتصاب‌های مدیریتی باشگاه مطرح می‌شود، صحت ندارد چرا که مدیریت باشگاه در این مدت نه پیشنهادی به فردی داده و نه مذاکره و صحبتی با افراد داشته است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات مدیریتی این باشگاه

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر با موجی از شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مذاکره مدیریت باشگاه با اشخاص گوناگون و قابل احترام برای مسوولیت‌های مختلف مطرح شده است که به این وسیله ضمن احترام نسبت به پیشکسوتان، بزرگان و مدیرانی که از آن‌ها نام برده می‌شود، اعلام می‌گردد مدیریت باشگاه در روزهای اخیر مذاکره و صحبتی در این ارتباط با هیچ فردی نداشته‌اند. در این رابطه اگر موضوعی باشد قطعا به شکل رسمی از سوی مقام‌ها یا مراجع خبری رسمی باشگاه به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم خواهد رسید.

عزیزانی از پیشکسوتان و بزرگان که در روزهای اخیر از ایشان در این ارتباط نام برده شد یا احتمالا در روزهای آینده نام‌شان به میان می‌آید، ارزشمند و برای ما قابل احترام هستند ولی در حال حاضر دغدغه‌های مهمی برای باشگاه وجود دارد که قبل از هرچیز باید مورد رسیدگی قرار بگیرند و طبعا این موارد در اولویت پیگیری‌های مدیریت باشگاه قرار دارند.

در بخش دیگر ‌این اطلاعیه آمده است: با توجه به موضوعات مهمی که وجود دارد و دارای اولویت زمانی است، مذاکره و صحبت برای انتصاب‌ها و مواردی از این دست وجود نداشته است و مدیران و معاونان باشگاه، تمام توان خود را برای حل مسائل و مشکلات به کار بسته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار