بارش برف مدارس تکاب را به تعطیلی کشاند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت مدارس این شهرستان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول به علت بارش برف و یخبندان معابر فردا، شنبه تعطیل خواهدبود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف مدارس تکاب را به تعطیلی کشاند

به گزارش ایرنا، سجاد نعمتی افزود: براین اساس مدرسه‌ها و واحدهای آموزشی شهری و روستایی تکاب در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شامل کلاس‌های هفتم، هشتم و نهم در نوبت صبح و بعدازظهر فردا، شنبه تعطیل است.

وی بیان کرد: مدارس مقطع تحصیلی دوم متوسطه شامل کلاس‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به دلیل برگزارشدن امتحان‌های نهایی و داخلی تعطیل نیست و امتحانات دانش آموزان این مقاطع در ساعت تعیین شده برگزار خواهدشد.

وی اضافه‌ کرد: کلاس‌های آموزشی مدارس تکاب در بستر سامانه شاد دایر خواهد شد و هرگونه تعطیلی مدارس به علت بارش برف به‌طور رسمی اطلاع رسانی می شود.

بسیج کلیه تجهیزات و نیروها نسبت به برف روبی و نمک پاشی معابر

شهردار تکاب نیز با بیان اینکه در اولین ساعت‌های شروع بارش برف، ستاد برف روبی شهرداری با بسیج کلیه تجهیزات و نیروها نسبت به برف روبی و نمک پاشی معابر در جهت تسهیل تردد شهروندان و خودروها اقدام کرده‌است گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنیم هنگام بارش برف از پارک کردن خودروهای خود در کنار خیابان خودداری کنند چون این امر علاوه‌بر مختل کردن روند خدمت‌رسانی با توجه به حضور ماشین‌آلات سنگین برای بازگشایی معابر امکان اینکه خودروها دچار خسارت شوند نیز وجود دارد.

رزاق محمدی با اشاره به آماده باش ستاد برف‌روبی شهرداری تکاب افزود: شهروندان از تردد صبحگاهی با خودرو شخصی تا نمک پاشی تمامی معابر خودداری کنند.

وی بیان‌کرد: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر فرعی شهر تکاب بعد از اتمام معابر اصلی انجام خواهد شد.

بارش برف از بامداد امروز، جمعه تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی را فراگرفته و همچنان ادامه‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار