پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند

بیرجند(پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصد به بیماران نیازمند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند

محمدرضا رضایی گفت: جمعیت هلال احمر برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، اقدام به معرفی بیماران نیازمندان برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای تکالیف محوله به بانک‌های عامل اعتباری بیش از ۸۲۰ میلیون تومان تسهیلات به بیماران نیازمند استان پرداخت می‌شود، افزود: در این اقدام حمایتی، سقف تسهیلات به ازای هر نفر حداکثر ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات از محل منابع قرض الحسنه خواهد بود، گفت: همچنین بازپرداخت اقساط تسهیلات حداکثر ۶۰ ماهه (۵ ساله) و با پایین‌ترین نرخ کارمزد در شبکه بانکی تعیین شده است.

رضایی با بیان اینکه از هر خانواده تنها یک نفر می‌تواند از تسهیلات مذکور استفاده کند، گفت: جوانان، امدادگران و داوطلبان نیازمند جمعیت هلال احمر در این طرح برای دریافت وام در اولویت قرار دارند.

وی افزود: خیران برای تامین محل اقامت همراهان بیماران در طول دوره درمان می‌توانند با این اقدام خداپسندانه بیماران نیازمند را یاری کنند و جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد که حلقه واسط بین این افراد و توانمندان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار