مدیر آموزش و پرورش ملارد:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، عامل پرورش خلاقیت در آنان است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تقدیر از منتخبین جشنواره کشوری شوق مهارت، بر لزوم شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌‌آموزان با هدف رشد خلاقیت در آن‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، عامل پرورش خلاقیت در آنان است

طیب رضائی‌فر از کسب 4 رتبه کشوری در جشنواره شوق مهارت توسط دانش‌آموزان ملاردی خبر داد و عنوان کرد: در سومین دوره جشنواره کشوری شوق مهارت که با هدف مهارت‌آموزی و ایجاد انگیزه برای بروز ایده‌های خلاقانه دانش‌آموزان برگزار شد، 4 دانش‌آموز از شهرستان ملارد موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان تلاشگر، اولیا و مربیان آنان، گفت: دانش‌آموزان، گنجینه استعدادها و توانایی‌های مختلفی هستند، بنابراین لازم است استعداد ویژه هر دانش‌آموز شناسایی شده و پرورش یابد.

وی افزود: خلاقیت در امور مختلف، با شرکت در مسابقات و جشنواره‌های مختلف بروز پیدا می‌کند و جشنواره شوق مهارت هم همین هدف را دنبال می‌کند.

رضایی‌فر ادامه داد: این جشنواره در مقطع آموزش ابتدایی به میزبانی استان لرستان و در محورهای علمی، ادبی و هنری برگزار شد و دانش‌آموزان باران رحیمی از آموزشگاه حاجیه خانم نوری، رتبه دوم، حسام‌الدین جانی نوروزی از آموزشگاه اخلاص، رتبه سوم و رکسانا جان نوروزی از آموزشگاه کوثر ۲ و سورنا مرادی از آموزشگاه شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره شدند.

لازم به ذکر است، 43 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در شهرستان ملارد تحصیل می کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار