معلم گرمابی، اقیانوسی از مهرورزی و مسئولیت‌پذیری

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از معلم دبستان گرماب شهرستان قاینات به عنوان نمونه‌ای از هزاران جلوه ایثار و فداکاری در جامعه فرهنگیان خراسان‌جنوبی یاد کرد که هر کدام اقیانوسی از مهرورزی و مسئولیت‌پذیری هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم گرمابی، اقیانوسی از مهرورزی و مسئولیت‌پذیری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، صبح امروز در بازدید از آموزشگاه جابربن حیان روستای گرماب قاین، اظهار کرد: دانش آموز یتیمی که خانه و کاشانه اش دچار حریق شده بود و قصد ترک تحصیل داشت؛ با کمک و همراهی این معلم سخاوتمند به کلاس درس بازگشت.

وی با بیان این که خانه دانش آموز فاطمه اسدی بر اثر اتصالی یخچال خانه دچار حریق شده و خانه به همراه تمام وسایل درون خانه دچار حریق شده بودند، تصریح کرد: زمانی که معلم آموزشگاه جابربن حیان متوجه حضور نامنظم و غیبت های مداوم این دانش آموز می شود، پی به وقوع این حادثه تلخ می برد و پس از ارتباط با مادر سرپرست خانوار اسدی، به دنبال راه حل رفته و به کمک این خانواده حادثه دیده می شتابد.

مدیر کل آموزش و خراسان جنوبی با بیان این که خانم خسروی با تخصیص بخشی از حقوق خود اولین قدم را در کمک به این دانش آموز و خانواده اش بر می دارد، عنوان کرد: به دنبال آن با تلاش فراوان در پی جذب خیرین برآمده و هم اکنون اقدامات اولیه جهت بازسازی خانه سوخته انجام شده است.

به گفته واقعی، معلمان بهارستان علم و ادب بخشی از تاریخ «حماسه، مهر و همدلی» در نظام تعلیم و تربیت خطه قهستان زمین هستند، که با درخشش در عرصه های مختلف علاوه بر انجام تکلیف،جلوه هایی از عشق؛ ایثار، محبت و فداکاری‌ را به نمایش می گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار