یادواره سردار دل‌ها خانه سوخته رو نجات داد

مشهد(پانا)- هزینه برگزاری یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صرف بازسازی و احیا خانه سوخته دانش‌آموز پیشتاز شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره سردار دل‌ها خانه سوخته رو نجات داد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد، محسن روحانی‌نیا مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد در این خصوص گفت: با توجه به سانحه آتش سوزی منزل یکی از دانش آموزان پیشتاز ناحیه که منجر به از بین رفتن تمامی وسایل منزل شد به جز یک جلد کلام الله مجید که از معجزات الهی است؛ تصمیم گرفتیم هزینه های برگزاری یادواره صرف بازسازی و ساخت این منزل شود.

وی در ادامه افزود: امسال هم آموزش و پرورش ناحیه 2 مانند سال گذشته در نظر داشت یادواره ای بسیار عظیم در شان سردار دل ها برگزار کند، ولی وقتی گزارش این سانحه تلخ به سمع و نظرمان رسید با همکاری خیرین گرانقدر برای احیا و بازسازی منزل دانش آموز اقدام کردیم.

سید مهدی موسوی رییس سازمان دانش آموزی ناحیه نیز گفت: با توجه به اینکه دانش آموز پیشتاز ما در یک مدرسه تمام تشکیلاتی مشغول به تحصیل می باشد و طبق فضیلت مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، همه پیشتازان و خانواده هایشان به میزان توانمندی و بضاعت خود در این امر خیر شرکت کردند و به شماره کارت اعلام شده جهت جمع آوری کمک های خداپسندانه و خیرخواهانه وجهی واریز کروند.

طی بررسی و کارشناسی صورت گرفته توسط آتش نشانی محل علت آتش سوزی اتصال سیم های برق گزارش شده است، این سانحه تلفات جانی نداشته است.

شایان ذکر است یادواره حاج قاسم سلیمانی امسال در سطح ناحیه ای و با مقیاس کوچک تر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار