افتتاح نمایشگاه گروهی جمعی از هنرمندان و هنرجویان نقاش در شیروان

شیروان(پانا) - نمایشگاه گروهی نقاشی جمعی از هنرمندان و هنرجویان با حضور علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارستان شیروان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه گروهی جمعی از هنرمندان و هنرجویان نقاش در شیروان

مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی نگارستان گفت: در این نمایشگاه تعداد ۵۰ اثر از ۲۳ هنرمند با تکنیک های رنگ روغن، مداد رنگی،آبرنگ و سیاه قلم در معرض دید عموم قرار گرفته است.

علی رحیمی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه معرفی هنرمندان و تشویق و تقدیر از مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است، افزود: نقد و بررسی آثار نمایشگاه توسط پیشکسوتان رشته نقاشی و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر برنامه های این رویداد فرهنگی و هنری است.

وی اسامی هنرمندانی را که در این نمایشگاه آثار داشتند هانیه صادقی، مهلا ذوالفقاری، سیما صاحبی مقدم، فاطمه افروزی، نفیسه قویدل، عالیه فانی، هاجر رفیعی، مرجان قاسم زاده، مریم چاستاره، مبینا شفیق، علی اکبر ولی زاده، حسین دهقانی و هنرجویان ضحا فرهادی، دینا جهانی، الهه ساجدی، فائزه بک زاده، مه تا نیرومند، فاطمه یاسایی، نرگس باقرزاده، سروش حسین زاده،مهدی نوروزیان، علی نوروزیان، علیرضا حیدریان و اسماعیل بهادریان اعلام کرد.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مهلا ذوالفقاری و هانیه صادقی به عنوان مربیان نقاشی نگارستان، با اهدای لوح سپاس و هدیه، مورد تجلیل قرار گرفتند.

لازم به یادآوری است که این نمایشگاه نقاشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان واقع در خیابان شفا- شفای5 ( ورزش 12 )- پلاک 47 آموزشگاه هنرهای تجسمی نگارستان در نوبت صبح و عصر جهت بازدید علاقمندان دایر است.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار