در منطقه ماهیدشت کرمانشاه صورت گرفت؛

دیدار وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف کرمانشاه

مدارس روستا توسعه پیدا می‌کند تا دانش‌آموزان با خیال راحت به تحصیل بپردازند/آموزش و پرورش حامی دانش‌آموزان است و تمام هزینه‌های درمان را خواهد پرداخت

کرمانشاه (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه با حضور در روستاهای «رشبوگر» و «قیماس» از توابع بخش ماهیدشت کرمانشاه، با خانواده دانش‌آموزان فوتی و مصدومان حادثه تصادف این روستاها دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف کرمانشاه

یوسف نوری در این دیدار با اظهار تاسف درگذشت ۲ تن از دانش‌آموزان در حادثه تصادف و عرض تسلیت به خانواده‌هایشان، گفت: این حادثه موجب تاثر اینجانب و مجموعه وزارت آموزش و پرورش شد. حضور در منزل دانش‌آموزان فوت شده را وظیفه خود می‌دانستم و امیدوارم دیگر شاهد وقوع چنین حوادث دردناکی نباشیم.

نوری با حضور بر بالین دانش‌آموزان مصدوم نیز، ضمن عیادت و دلجویی از آنان تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش، حامی و یاور دانش‌آموزان بوده و کلیه هزینه درمان آنان براساس قوانین و قراردادهای جاری برعهده این وزارت‌خانه خواهد بود.

وی گفت: وقوع چنین حوادثی سخت و دردناک است و باید از بروز آن پیشگیری کنیم اما در برخی اوقات باید راضی به رضای خداوند متعال باشیم. با لطف خداوند متعال وضعیت دانش‌آموزان مصدوم این حادثه نیز رو به بهبودی است و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی کامل خود را به دست آورند.

نوری در ادامه گفت: با کمک و مساعدت استاندار کرمانشاه مدارس روستا توسعه پیدا می‌کند تا دانش آموزان با خیال راحت به تحصیل بپردازند.

مینی‌بوسی که صبح چهارشنبه (۱۷آذر) تعدادی از دانش آموزان ساکن روستاهای بخش ماهیدشت را برای رساندن به مدرسه سوار کرده بود، به دلیل مه آلود بودن جاده در محور هلشی به ماهیدشت از پشت با خودرو سنگینی برخورد کرد که این حادثه به مرگ ۲ نفر از دانش آموزان انجامید و ۱۶ دانش آموز دیگر را راهی بیمارستان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار