فیلم سینمایی «بوسه در باران» آماده اکران شد

تهران (پانا) - کارگردان فیلم سینمایی «بوسه در باران» از پایان مراحل فنی با تدوین وحید بیطرفان خبرداد و گفت مراحل فنی فیلم به اتمام رسیده و پروانه نمایش آن صادر شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلم سینمایی «بوسه در باران» آماده اکران شد

به گزارش روابط عمومی این فیلم، یاسر فقیهی اظهار کرد: در حال حاضر پیگیری‌ها برای پخش آن ادامه دارد تا بتوانیم در شرایط بسیار مناسب این فیلم را به اکران عموم درآوریم.
وی افزود: موضوع فیلم درخصوص جوانان علاقمند به سینما و موسیقی است که سودای دیده شدن را در سرمی پرورانند. ولی گاهی میشود دختران و پسرانی مورد سوء استفاده افراد سودجو ناشناس در دنیای سینما و موسیقی قرارگیرند و بعدها خود را در معرض ناامیدی و افسردگی ببینند، ما در این فیلم تلاش کرده ایم تا حدودی با سکانسهایی ساده و بی ادعا مخاطب را با این گونه موارد درفضایی تلطیف شده و عاشقانه آشنا نماییم .
فقیهی در پایان گفت: بازیگران این فیلم عبارتند از خاطره حاتمی، مجید حاجی زاده، رضا توکلی، علی سفلی، الهه نقدی، علی جلالی، فهیمه کاکاوند و طاها عبدالمالکی.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به کارگردان: یاسر فقیهی، تهیه کننده: سید محمد قاضی، نویسنده فیلمنامه: امیرمهدی صادقی، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، تدوین: وحیدبیطرفان برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: احسان کارآموز، مدیر صدابرداری: علی جعفری، اجرای گریم خانمها: فرزانه بیضایی، اجرای گریم آقایان: ونداد درویشیان، طراح صحنه و لباس: سارا گرزین، منشی صحنه: سمانه دالوند، عکاس: فرانک جامه بزرگ، روابط عمومی: مریم حضرتی، مدیر تولید: سهیل طلایی، مدیران تدارکات: مرتضی شایسته و فرزاد فدوی، پشتیبانی تولید: امیر عبدالمالکی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار