رییس سازمان اورژانس کشور خبر داد:

تدوین پروتکل‌های بهداشتی راهیان نور؛ 80 درصد مردم واکسن زدند

تهران (پانا) - رییس سازمان اورژانس کشور از تهیه دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه راهیان نور خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تدوین پروتکل‌های بهداشتی راهیان نور؛ 80 درصد مردم واکسن زدند

به گزارش وبدا، نشست سیاستگذاری راهیان نور کشور با حضور جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور و دکتر محمد سرور معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

در این جلسه میعادفر ضمن تقدیر از بسیج، سپاه و سازمان های دیگر که در کنار وزارت بهداشت قرار گرفته و در حوزه واکسیناسیون کمک کرده اند، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان طی دو سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ شهید تقدیم کرده است و ما حتما از این مسیر سخت و دشوار عبور خواهیم کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بالغ بر ۸۰ درصد مردم جامعه واکسینه شدند و وزارت بهداشت درحال تزریق دُز سوم واکسن است، گفت: صف‌های طولانی واکسیناسیون نیز جمع شده است.

میعادفر با بیان اینکه وزارت بهداشت در حوزه راهیان نور در کنار سایر نهادها است، گفت: بزرگترین چالش مطرح‌شده موضوع پروتکل‌های بهداشتی بوده که دستورالعمل آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در اردوگاه راهیان نور اجلاس اورژانس در جنوب کشور و در یادمان‌ها برگزار خواهد شد، عنوان کرد: وزارت بهداشت تمام تلاش را خواهد کرد تا این اتفاق مهم رخ دهد.

رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همکاران ما به طور مداوم بازدیدهایی را از یادمان‌ها انجام و خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار