رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در قزوین خبر داد:

پایگاه آموزش مجازی دانا در مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین افتتاح شد

حسینی: لایحه مستثنی‌شدن نیروهای آموزش و پرورش استثنایی از قانون مدیریت خدمات کشوری هم‌اکنون در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است

قزوین (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نماینده مردم تاکستان در مجلس و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، پایگاه آموزش مجازی و استودیوی دانا در مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه آموزش مجازی دانا در مدرسه استثنایی میثاق شهر قزوین افتتاح شد

سید جواد حسینی در حاشیه افتتاح این پایگاه آموزش مجازی گفت: زیست‌بوم کرونا، آموزش و پرورش را به سمت آموزش‌های مجازی سوق داد و پایگاه‌های جامع آموزش مجازی با رویکرد ساخت محتواهای آموزشی استاندارد در آموزش و پرورش استثنایی تمامی استان‌های کشور راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص دانش‌آموزان استثنایی، آموزش‌های تلویزیونی و شبکه شاد نمی‌تواند خدمات فراگیر به این دانش‌آموزان ارائه دهند و این استودیوها می‌توانند با تولید محتواهای استاندارد این خلا را پر کنند.

حسینی تصریح کرد: تاکنون ۸۰ محتوای آموزشی تولید شده در استان قزوین جهت استفاده تمامی دانش‌آموزان استثنایی کشور در شبکه شاد بارگذاری شده است.

معاون وزیر همچنین با حضور در جمع معلمان مدرسه میثاق نیز گفت: یکی از حساس‌ترین مقاطع در نظام تعلیم و تربیت، مقطع ابتدایی بویژه دوره اول ابتدایی است.

وی افزود: کار معلمان در آموزش و پرورش استثنایی سختی‌های زیادی دارد و جا دارد از زحمات تمامی این معلمان تقدیر شود.

معاون وزیر در ادامه گفت: معلمان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی قبل از قانون خدمات کشوری حداقل از ۵۰ درصد امتیازات بیشتر برخوردار بودند که بر اساس این قانون این ۵۰ درصد حذف شد.

وی افزود: بعد از تصویب قانون جامع خدمات کشوری برخی سازمان‌ها از این قانون مستثنی شدند و لایحه مستثنی شدن نیروهای آموزش و پرورش استثنایی در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است و پس از تصویب در دولت این لایحه به مجلس ارائه خواهد شد.

حسینی در پایان با اشاره به پرداخت کلیه هزینه‌های خدمات حمایتی گفت: در ۱۹ آیتم هزینه‌های خدمات حمایتی به دانش آموزان استثنایی پرداخت می‌شود و در سال جاری هزینه‌های پرداختی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار