مومنی: فرهاد مجیدی نترس است؛ هواداران استقلال نگران دربی نباشند

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید علیرغم این که طرفداران تیم استقلال ناراحت هستند اما به عنوان یک مربی و کارشناس فوتبال می‌گویم که پیشرفت خوبی در تیم مجیدی دیدم.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مومنی: فرهاد مجیدی نترس است؛ هواداران استقلال نگران دربی نباشند

محمد مومنی در گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص دیدار حساس استقلال مقابل پرسپولیس و اینکه آیا به عنوان عضو هیئت مدیره نگران داوری در این مسابقه نیست گفت: اعتقاد من این است که اگر کسی اشتباه می کند خودش باید نگران باشد نه اینکه ما نگران باشیم. اگر کسی با سلامت کار می کند طبیعتاً پاداش آن را می گیرد و اگر کسی اشتباه می‌کند و به خودش خدشه و ضربه وارد می کند و در نهایت باید به مردم پاسخگو باشد. اگر هر فردی دچار اشتباه شود نه تنها به مردم بلکه باید به وجدان خود هم پاسخ بدهد.

* می‌دانم اعضای تیم ناراحت هستند اما کسی که اشتباه می‌کند باید ناراحت باش د

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: می‌دانم که اعضای تیم از داوری ناراحت هستند اما یادتان باشد این اشتباهات گذرا است. کسی که دچار اشتباه می شود باید وجدان خود را در نظر بگیرد و هنگامی که شب به خانه می رود باید با خود فکر کند که چگونه پاسخگوی میلیون‌ها انسان و طرفدار تیم استقلال باشد.

*داوران باید نگران آبروی خود باشند نه ما

وی در پاسخ به این سوال که چرا او چنین دیدگاهی دارد در حالی که اعضای تیم از دو پنالتی اعلام نشده در بازی گذشته به شدت ناراحت هستند گفت: نمی‌گویم استقلال از این اتفاق ضربه نخورد و یا از شرایطی که به وجود آمده نگران نیستم اما از شما سوال می‌کنم چرا ما باید نگران باشیم؟ کسی که دچار اشتباه می‌شود باید نگران باشد که آبرویش در خطر است نه ما. تاکید می کنم اگر فردی مسئول و با ایمان باشد به خاطر اشتباهی که می کند باید به وجدان خود هم جواب بدهد و مطمئن باشید با خودش دچار چالش خواهد شد.

*من هم به انتخاب اکبریان اعتراض کرده بودم

مومنی در خصوص این که باشگاه استقلال به انتخاب محمدرضا اکبریان پیش از بازی با نفت آبادان اعتراض کرده بود گفت: من قبلا و زمانی که در آبادان بین مجیدی و اکبریان چالشی به وجود آمده بود اعتراض کردم و به تازگی هم به انتخاب او معترض شدم اما فراموش نکنید کسی که آقای اکبریان را انتخاب کرده باید در این زمینه پاسخگو باشد. رئیس کمیته داوران و محمدرضا اکبریان همه افراد سالمی هستند و ما هم نگاهمان به آنها نگاهی سلامت است اما اگر این انتخابات پشت پرده‌ای دارند خود کسانی که این شرایط را رقم زدند باید به وجدان خود رجوع کنند.

* هواداران ناراحت هستند اما پیشرفت خوبی در تیم مجیدی دیدم

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به عملکرد این تیم در دربی خوش بین است یا خیر گفت:صد در صد به این موضوع خوشبین هستم چون مجیدی نشان داده که تیمش در خلق موقعیت مشکلی ندارد. استقلال کمی در جلوی خط هافبک دچار مشکل است که آن هم ترمیم خواهد شد. علیرغم این که طرفداران تیم استقلال ناراحت هستند اما به عنوان یک مربی و کارشناس فوتبال می‌گویم که پیشرفت خوبی در تیم مجیدی دیدم.

*مجیدی در دربی ها نترس و متبحر است

وی تصریح کرد: من به هیچ عنوان نگران نیستم به خاطر اینکه مجیدی همیشه نترس در دربی ها عمل کرده و ترکیب خوبی برای تیم انتخاب می کند.او در دربی متبحر است و نکات خوبی را به بازیکنان تیم برای بازی روز شنبه منتقل خواهد کرد.

*اعضای استقلال در دربی عصبانی نشوند

مومنی در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به اعضای تیم استقلال برای بازی روز شنبه دارد گفت: توصیه من به اعضای تیم این است که عصبانی نشوند. عصبانیت روی تیم تاثیر می گذارد و هر اتفاق منفی را منتقل کند.

* به درودگر حق می‌دهم اما باشگاه استقلال می‌خواهد منابع مالی‌اش را زیاد کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارات پرویز مظلومی مبنی بر اینکه صادق درودگر چه منافعی دارد که در بحث تبلیغات محیطی باشگاه ها مرتب اعتراض می‌کند عنوان کرد: من به آقای درودگر به عنوان کارمند سازمان لیگ و کسی که زیر نظر آقای بهاروند کار می کند حق می‌دهم. طبیعی است که او از منافع سازمانش دفاع کند. درودگر انسان خوبی است و برخلاف نظر دیگران من او را انسان خوبی می‌دانم اما سازمان لیگ و بقیه همکاران این حق را به استقلال بدهند که این باشگاه می خواهد منابع مالی اش را بیشتر کند.

* استقلال صاحبخانه است و سازمان لیگ مستاجر

وی تاکید کرد: بازیکن استقلال چند روز دیگر از باشگاهش پول می خواهد، طبیعتاً آجورلو باید به بازیکنان پاسخ بدهد. الان که راه درآمد بیشتری برای باشگاه استقلال به وجود آمده سازمان لیگ باید از این موضوع تمکین کند. یادتان باشد استقلال و تیم‌های دیگر صاحبخانه هستند و سازمان لیگ مستاجر. این یک واقعیت در کل فوتبال دنیا است و قانون هم به آن اشاره کرده است.در واقع سازمانی که فوتبال را برگزار می‌کند مستاجر تیم تیم های شرکت کننده در مسابقات محسوب می شود. سوال من این است مگر نمی خواهید باشگاه‌ها خصوصی شوند؟یکی از راههای خصوصی شدن واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها است.

* سازمان لیگ فرصت افزایش در آمد باشگاه‌ها را نگیرد

مومنی ادامه داد: برای منافع باشگاه استقلال همه کار انجام می دهیم و در این راه جلسات و صحبت هایی را خواهیم داشت و حق خود را می گیریم. طرفداران استقلال می‌گویند وقتی مدیر عامل با شرکتی مذاکره می کند باید در قبال درآمد هایش شفاف باشد. از طرفی آنها انتظار دارند که تیمشان در آرامش باشد ما حق سازمان لیگ را نادیده نمی گیریم اما الان فرصتی برای افزایش درآمد باشگاه‌ها است و سازمان لیگ باید در این زمینه نهایت همکاری را با باشگاه‌ها داشته باشد.

* آجورلو دیگر رقیب کسی نیست و می‌خواهد حق استقلال را بگیرد

وی خاطرنشان کرد:توصیه من به دوستان این است که به مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال نگاه کنیم نه اینکه نگاه خصمانه‌ای به خاطر گذشته به وی داشته باشیم. آجورلو الان دیگر رقیب کسی نیست و فقط می خواهد از منافع باشگاه استقلال دفاع کند. طبیعتاً در این راه هیئت مدیره باشگاه نیز پشت مصطفی آجورلو خواهد بود و از وی حمایت کامل خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار