ساعت 16:30؛ نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۴ به وقت وین) در هتل کوبورگ برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ساعت 16:30؛ نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار می‌شود

نشست کمیسیون مشترک برجام ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۴ به وقت وین) امروز هشتم آذر ماه (۲۹ نوامبر) در محل هتل پله کوبورگ وین با حضور هیأت‌های اصلی عضو برجام (ایران و گروه ۱+۴) (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد.

طی دو روز گذشته نیز رایزنی‌های دوجانبه و سه جانبه‌ای بین هیأت ایران با هیأت‌های چین و روسیه و انریکه مورا انجام شد.

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه شب گذشته در اظهاراتی در وین با بیان این‌که با اراده جدی و تدارک قوی برای لغو تحریم‌ها وارد گفت‌وگوهای وین شده‌ایم و تمرکز و اولویت اصلی بر لغو تحریم‌هاست، گفت: ترکیب هیأت ایران هم نشانگر این عزم و جدیت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه نیز امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران با بیان این که با هیأت آمریکایی گفت‌وگوی دوجانبه‌ای در وین نداریم، گفت که هیأت ایران با عزم و اراده جدی برای حصول به توافق وارد وین شده و به گفت‌وگوهای نتیجه بخش فکر می‌کند و افزود: اگر آمریکا برای رفع واقعی تحریم‌ها به وین بیاید می‌تواند بلیت بازگشت به اتاق برجام را دریافت کند. و به منظور احیای برجام از نیمه فروردین تا پایان خرداد ماه ۶ دور مذاکره بین ایران و گروه ۱+۴ در وین برگزار شد که به دلیل کارشکنی‌های آمریکا و علیرغم پیشرفت‌هایی که حاصل شده بود، نتیجه‌ای حاصل نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار