بازیگر نمایش «کاتلین» در گفت‌وگو با پانا:

تماشای فیلم و تئاتر ورود جوانان به عرصه بازی را میسر می‌کند

تهران (پانا) - «سحر بیرانوند» یکی از ضروریات حرفه بازیگری را خواندن کتاب و نمایشنامه عنوان کرده و معتقد است تماشای فیلم و تئاتر و مطلع بودن از اخبار هنری ورود جوانان به عرصه تئاتر را میسر می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تماشای فیلم و تئاتر ورود جوانان به عرصه بازی را میسر می‌کند

نمایش «کاتلین» این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجراست. «سحر بیرانوند» که در این نمایش نقش «کاتلین» را ایفا می‌کند در گفت‌وگو با پانا از جذابیت‌های این نقش سخن گفت و عنوان کرد: «کنتس کاتلین، زنی مهربان و مردم‌دوست، عاشق و شجاع است که به خاطر مردم و در راه نجات آنان خود را فدا می‌کند و این همه شجاعت و فداکاری در وجودی لبریز از محبت و عشق کم نظیر است. همین شخصیت چندوجهی و کاراکتر قوی، من را مجذوب این نقش کرد.»

وی درباره داستان این نمایش گفت: «منطقه‌ای در ایرلند عهد قدیم دچار قحطی شده است و مردم از گرسنگی روبه‌مرگ‌اند، شیاطین به شهر آمده و درصدد خرید روح مردم هستند تا اینکه زنی مهربان و شجاع برای نجات مردم وارد می‌شود.»

سحر بیرانوند درباره اینکه تا چه اندازه اجرای تئاتر در این شرایط ریسک محسوب می‌شود، عنوان کرد: «ما تئاتری‌ها با قلبمان روی صحنه می‌رویم و به چیزی فکر نمی‌کنیم. قاعدتاً از دید یک تئاتری اجرای تئاتر در این شرایط ریسک محسوب نمی‌شود، اما از نظر منطقی شرایط اجرا در این دوران سخت و پراسترس است.»

بازیگر تئاتر «کاتلین» درباره دشواری‌های ورود جوانان به تئاتر گفت: «واقعاً دشواری همیشه بوده و هست و خواهد بود، اما با انتخاب صحیح، آموزش مناسب، تلاش، مطالعه و تماشای فیلم و تئاتر و مطلع بودن از اخبار هنری قطعاً ورود میسر می‌شود، هرچند با سختی‌هایی همراه باشد.»

وی در پایان تأکید کرد که کسی که به‌عنوان هنرمند در تئاتر فعالیت می‌کند نباید مطالعه کتاب و نمایشنامه را فراموش کند و از ضروریات این حرفه محسوب می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار