امین آصفی:

در سایه مدیریت موثر «نوری» شاهد رفع موانع در مجموعه آموزش و پرورش هستیم

تهرران (پانا) - مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در پیامی انتخاب یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۴۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
در سایه مدیریت موثر «نوری» شاهد رفع موانع در مجموعه آموزش و پرورش هستیم

متن پیام امین آصفی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرهیخته گرامی جناب آقای دکتر یوسف نوری

وزیر محترم وزارت آموزش و پرورش

انتخاب جنابعالی که مدیری توانمند، شایسته و آگاه هستید، از سوی ریاست محترم جمهوری برای جایگاه وزارت آموزش و پرورش را تبریک عرض کرده و برای شما وزیر محترم آرزوی توفیق از خداوند منان مسالت داریم.

بی‌تردید در سایه تجارب ارزشمند و مدیریت مؤثر جنابعالی شاهد گشایش و رفع موانع در مجموعه وزارت آموزش و پرورش با هدف دستیابی به افق‌های جدید خواهیم بود و ان شاءالله در سایه همکاری و همراهی همدلانه بخش‌های مختلف وزارتخانه در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌هایتان اقدامات اساسی انجام خواهد یافت.

انجمن فرهنگی ناشران آموزشی به عنوان عضوی مهم از چرخه فرهنگ و آموزش کشور، خرسند است که سکانداری این بخش از آموزش کشور را مدیریتی آگاه عهده‌دار شده است. لذا اطمینان داریم با همکاری سایر اعضای محترم دولت و بویژه همراهی شخص رییس جمهور محترم و تیم جدید آن وزارتخانه، گشایش‌های قابل توجهی در وضعیت آموزشی کشور روی خواهد داد و فرصت مغتنمی به ویژه برای صنعت فرهنگی و آموزشی کشور فراهم می‌آید تا تلاش برای سربلندی و شکوفایی اقتصادی، تداوم یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار