ابتدای هفته آینده صورت می‌گیرد؛

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار کمیسیون آموزش

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون آموزش در هفته جاری طی ۳ روز نشست تخصصی برگزار می‌کنند که نخستین دستور کار آنها بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار کمیسیون آموزش

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری هفته آینده در روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه (6 تا 9 آذرماه) نشست تخصصی خواهند داشت و در روز شنبه بررسی صلاحیت، انطباق مدارک سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش را در دستور کار خود دارند.

در روز یکشنبه نیز ادامه بررسی طرح اجرای اصل پانزدهم (15) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاههای کشور) در دستور کار کمیسیون است.

همچنین در ادامه انتخاب 8 نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح تاسیس صندوق‌های ذخیره دانشگاهیان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را بررسی خواهند کرد.

در روز سه شنبه نیز ادامه بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و همچنین ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط روسای سازمان های بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و بسیج علمی و پژوهشی به کمیسیون به مناسبت هفته بسیج در برنامه کمیسیون آموزش قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار