آلودگی هوای کلانشهرها تا اواسط هفته آینده

تهران (پانا) - طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور هوای شهرهای پرجمعیت تا اواسط هفته آینده آلوده است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آلودگی هوای کلانشهرها تا اواسط هفته آینده

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی امروز چهارشنبه (۳ آذرماه) با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش در شرق اردبیل، گیلان و مازندران رخ خواهد داد. همچنین در خراسان جنوبی و مناطق جنوبی خراسان رضوی ابرناکی و بارش باران دور از انتظار نیست.

روز پنجشنبه (۴ آذرماه) بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان همراه با کاهش ۸ تا ۱۰ درجه ای دما ادامه خواهد داشت. در اردبیل و ارتفاعات البرز بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود. بعداز ظهر پنجشنبه در دامنه های زاگرس شامل جنوب کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال خوزستان و چهارمحال وبختیاری ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

روز جمعه (۵ آذرماه) در استان‌های اردبیل، گیلان، کرمانشاه، همدان، شمال لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال وبختیاری و شمال کهگیلویه وبویراحمد بارش پراکنده و در شمال شرق کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۶ آذرماه) در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش خفیف باران را خواهیم داشت.

روز یکشنبه (۷ آذرماه) در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم داشت.

از امروز (۳ آذرماه) تا اواسط هفته آینده در غالب شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۴ آذرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۵ آذرماه) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۳ و ۴ آذرماه) بندرعباس با دمای ۳۲ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار