نماینده قزوین در مجلس:

تبدیل اقبالیه به بخش در دست پیگیری است

قزوین (پانا) - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای بخش شدن اقبالیه و در دستور کار قرار گرفتن این موضوع خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل اقبالیه به بخش در دست پیگیری است

لطف اله سیاهکلی شامگاه سه شنبه همزمان با هفته بسیج در نشست بصیرتی و میز خدمت پیگیری مشکلات مردم که با حضور معاون فرماندار و بخشدار قزوین، مدیران ادارات و شهردار و شورای شهر و مردم اقبالیه در مسجد جامع سیدالشهدا برگزار شد، با اشاره به تکلیف دولت در ساخت مسکن، گفت: دولت مکلف به ساخت یک میلیون مسکن در سال شده است؛ یعنی تا پایان سال آینده دولت باید دو میلیون مسکن احداث کند و اگر این اتفاق بیافتد جوانان و افراد کم بضاعت ما دارای مسکن می شوند.

سیاهکلی با اشاره به کاهش قیمت سیمان و خودرو، تصریح کرد: مجلس در دو حوزه افزایش قیمت سیمان و خودرو ورود کرد و با فراخواندن وزیر صنعت، در اقدامی موجبات برگرداندن قیمت ها را فراهم آورد که این کار بزرگی است.

نماینده قزوین با اشاره به قانون کسب و کار و تأثیر آن در سهولت صدور مجوزها، گفت: بر اساس دو مدل تأییدمحور و ثبت محور که وزارت صنعت، معدن و تجارت آن ها را مشخص می کند، برخی مشاغل مانند داروخانه ها نیاز به تأیید دارند و بخش اعظمی از مشاغل صرفا باید ثبت شوند که امیدواریم این قانون در شورای نگهبان تأیید شود.

سیاهکلی در مورد ارتقای اقبالیه به بخش اظهار کرد: در جلسه تقسیمات کشوری، بخش شدن اقبالیه در دستور کار قرار دارد.

وی با تبریک هفته بسیج، بیان کرد: این تفکر بسیجی است که موجب پیروزی های پیاپی در تمام عرصه ها می شود و ما افتخار می کنیم که یک بسیجی هستیم.

نماینده قزوین با بیان اینکه ما از ظرفیت عظیم بسیج غافل هستیم، افزود: اگر دولت های ما ظرفیت بسیج را در عرصه هایی که دولت در آن ناتوان است، به کار گیرند، قطعا کارآمدتر عمل خواهند کرد و راه برون رفت از مشکلات تفکر بسیجی و تفکر جهادی و انقلابی است.

سیاهکلی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت بسیج در حوزه اقتصاد، گفت: اگر در حوزه اقتصاد تفکر بسیجی وجود داشته باشد، قطعا ما در این حوزه نیز کارآمد خواهیم بود.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان اینکه بسیج مانند سیل خروشان همه چیز را در خود هضم می کند، تصریح کرد: حوزه امنیت محلات و شهرها یکی از حوزه هایی است که اگر از بسیج استفاده شود، اتفاقات خپبی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم، میز خدمت نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس تشکیل گردید و به سئوالات و درخواست های مردمی پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار