۲ انتصاب جدید در سازمان بهزیستی

تهران (پانا) - حکم انتصاب «بازرس ویژه رئیس» و «مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور» از سوی رئیس این سازمان صادر شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
۲ انتصاب جدید در سازمان بهزیستی

بر اساس اعلام سازمان بهزیستی، علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی دکتر «حسین علیرضایی» را به عنوان بازرس ویژه منصوب کرد.

در متن حکم حسین علیرضایی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «بازرس ویژه رئیس سازمان» منصوب می‌شوید. با توجه به اهمیت نظارت، پایش و بازرسی در انجام صحیح وظایف و تکالیف محوله و اجرای مطلوب قوانین در جهت حفاظت و صیانت از حقوق جامعه هدف معزز سازمان بهزیستی و ارتقاء کمی و کیفی روند خدمت‌رسانی به ایشان، انتظار می‌رود با استعانت از الطاف ایزد متعال و نصب‌العین قرار دادن ارزش‌های دینی و انقلابی، قانون‌مداری، عدالت‌محوری، پاک‌دستی و فسادستیزی با تکیه بر رویکرد مددکارانه، تیزبینی و امنت‌داری نسبت به انجام هرچه بهتر امور محوله اهتمام نمایید. بدیهی است مدیران کل ستادی و استانی نهایت همکاری لازم را در این زمینه معمول می‌نمایند.

توفیقات روزافزون شما را برای خدمت‌رسانی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان از خداوند منان مسالت می‌نمایم.»

همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور، روز گذشته طی حکمی "علیرضا انجلاسی" را نیز به عنوان «مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور» منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار