نخستین شماره مجله تخصصی بین المللی دانشگاه فرهنگیان بوشهر منتشر شد

بوشهر(پانا) - مدیرمسئول مجله تخصصی بین المللی تحقیق در آموزش و ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت نشریه تحقیق در آموزش و ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به صورت دوفصلنامه با سردبیری رحمان صحراگرد از اساتید سرشناس و استاد تمام بخش زبان انگلیسی دانشگاه شیراز در دانشگاه فرهنگیان بوشهر منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نخستین شماره مجله تخصصی بین المللی دانشگاه فرهنگیان بوشهر منتشر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان بوشهر، اکبر مولایی مدیرمسئول مجله تخصصی بین المللی تحقیق در آموزش و ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار کرد : نشریه تحقیق در آموزش و ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به صورت دوفصلنامه با سردبیری رحمان صحراگرد از اساتید سرشناس و استاد تمام بخش زبان انگلیسی دانشگاه شیراز در دانشگاه فرهنگیان بوشهر منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت تحریریه این فصلنامه که از اساتید مطرح کشوری و مدعوان بیرون کشور هستند، از متخصصان و علاقمندان به این حوزه دعوت کرد برای ارسال و دریافت مقالات خود به نشانی اینترنتی این مجله به آدرس elt.cfu.ac.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: این نشریه به صورت چاپی و برخط و تمامی مقالات آن با کد DOI انتشار یافته و مطابق با اصول علمی و با هدف پژوهش در آموزش و ادبیات زبان انگلیسی به طور منظم منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار