درخشش فرهنگیان شاغل و بازنشسته فارس در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان کشور

شیراز(پانا) - چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور با افتخارآفرینی ۷ نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان فارس در رده‌های سنی مختلف به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان شاغل و بازنشسته فارس در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، این مسابقات در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با حضور حدود ۹۰۰ تَن از ورزشکاران زن و مرد در رده های سنی مختلف 35 سال به بالا به میزبانی تهران برگزار شد.

در این مراسم نوشین جاودان از دبیران بازنشسته فارس در پیاده‌روی 5 هزار متر با رکورد ۳۷ دقیقه مقام اول و در رشته پرتاب وزنه با رکورد 4 متر و 45 سانتی متر حایز مقام دوم کشوری شد.

همچنین زهرا سرافراز از دیگر دبیران بازنشسته استان در رشته پیاده‌روی 5 هزار متر با رکورد 37 دقیقه و 48 ثانیه حائز مقام دوم و در دو ۱۰۰ متر با رکورد ۲۰ ثانیه و 53 صدم ثانیه حائز مقام اول کشوری شد.

طاهره نصرتی نیز در پیاده روی 5 هزار متر با رکورد 45دقیقه و 33 ثانیه حائز مقام سوم و در دو ۱۰۰ متر با رکورد 22 ثانیه و 22 صدم ثانیه موفق به کسب مقام اول و در پرتاب وزنه با رکورد 4 متر و 30 سانتی متر حائز مقام سوم کشوری شد.

مرضیه شیرازی نژاد نیز که از مربیان پرورشی مدارس ناحیه 2 شیراز است، در پیاده روی 5 هزار متر با رکورد 34 دقیقه و 48 ثانیه حائز مقام دوم و صدیقه دوکوهکی از دبیران بازنشسته نیز با رکورد 37 دقیقه و 51 ثانیه حائز مقام دوم کشوری در رده‌های سنی مختلف شدند.

در بخش مردان نیز محمد کریمی و وحید قنبری از فرهنگیان شاغل در سعادتشهر در پیاده روی 5 هزار متر به ترتیب با ثبت رکورد 27 دقیقه و 27 دقیقه و 10 ثانیه مقام های اول و چهارم را در رده های سنی مختلف به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار