رئیس اداره برنامه ریزی کانون‌های فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و پرورش:

در راستای رفع مسائل و مشکلات کانون‌های فرهنگی تربیتی، در کنار مدیران هستیم

یزد (پانا) - گردهمایی آموزشی و توجیهی مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی استان یزد با هدف توجیه سازی دستورالعمل‌ها با حضور رئیس اداره برنامه ریزی کانون‌های فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و مدیرکل آموزش و پرورش استان در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
در راستای رفع مسائل و مشکلات کانون‌های فرهنگی  تربیتی، در کنار مدیران هستیم

سیدعلی سیدی با اشاره به رسالت کانون های فرهنگی تربیتی گفت: کانون های فرهنگی تربیتی با ماهیت آموزشی و البته مضاف بر آن فرهنگی، تربیتی و هنری که دارند می توانند در کنار نظام آموزشی به مهارت آموزی دانش آموزی کمک ویژه کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی کانون های فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در سال تحصیلی جاری، مسابقات فرهنگی هنری کانون های فرهنگی تربیتی در 45رشته خواهد بود که امیدوارم همانند گذشته استان یزد نیز بدرخشد.

سیدی با تأکید بر استفاده از طرح رابطان کانون های فرهنگی تربیتی با مدارس تصریح کرد: بی شک استفاده از پتانسیل مدارس و دانش آموزان فعال و مستعد در حوزه هنری، فرهنگی و تربیتی و همچنین برپایی نمایشگاه و فروشگاه دستاورد کانون ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان نسبت به مسائل و مشکلات مدیران کانون های استان یزد با اشاره به اینکه در راستای رفع مسائل و مشکلات کانون های فرهنگی تربیتی، در کنار مدیران هستیم اظهار داشت: همکاران کانون در حوزه ستاد وزارت هر آنچه در توان داشته باشند برای حل و فصل مسائل و مشکلات، دریغ نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار