معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس:

تربیت، اساس کار سازمان دانش‌آموزی است

شیراز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، اساس کار و جان مایه کار سازمان دانش‌آموزی را تربیت دانست و افزود حاصل این فعالیت‌ها تربیت نسلی است که قرار است فردا، مدیران مسوولیت پذیر و مشارکت‌جویی باشند که با تسلط بر قدرت برنامه‌ریزی و مشارکت جمعی زمینه پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت، اساس کار سازمان دانش‌آموزی است

جهانبخش بانشی امروز در نشست مدیران سازمان دانش‌آموزی مناطق 59 گانه آموزشی فارس که با موضوع تبیین سند تحول تشکیلات پیشتازان در شیراز برگزار شد، با اشاره به بازمهندسی تشکیلات پیشتازان این سازمان، گفت: در دنیای امروز و شرایط پیش رو، طبیعی است که هر نهاد و تشکیلات مدنی پویایی برای بروزرسانی خود و انجام بهتر فعالیت‌ها عملکرد خود را مرور کند و افق پیش روی خود را ترسیم کند.

وی ادامه داد: بازمهندسی، اقدامی برای تقویت ساختار سازمان و حرکتی برای درک مطلوب از تغییرات فرهنگی و اجتماعی موجود تا تلاش برای رسیدن به اهداف است.

بانشی، بازمهندسی را فرصتی برای نزدیک کردن فعالیت‌ها با رویکردهای فرهنگی، اجتماعی دانست و افزود: ما سازمان دانش‌آموزی را متعلق به ایران می‌دانیم، این سازمان متعلق به ایثار و شهادت است که برای اعتلای ایران اسلامی و اهداف بلندی که در متن نهضت ایران اسلامی وجود داشته است، تلاش می‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به اینکه در بازمهندسی همدلی، همگرایی و همفکری ما به عنوان مسوولان سازمان برای رسیدن به اهداف باید بیشتر باشد، گفت: خطراتی که فرهنگ و آداب و رسوم و سبک زندگی ایرانی اسلامی ما را تهدید می‌کند، قابل انکار نیست و ضروری است تا این شرایط با هوشیاری مدیریت شود.

وی افزود: فرهنگ، سنت‌ها و آداب و رسوم ما مورد هجوم است و ما با استفاده از ظرفیت‌های خود از جمله سازمان دانش‌آموزی برای حفظ این ارزش‌ها باید تلاش کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: بازمهندسی را باید از این جهت که ما می‌خواهیم مجهز به ابزارهای روز شویم مثبت بدانیم و در تحقق اهداف بکوشیم.

بانشی ادامه داد: برای موفقیت در رسیدن به اهداف مورد نظر باید هم‌اندیشی‌های مداوم استانی داشته باشیم و سازمان فارس همواره نمونه موفقی در کشور بوده و این روند باید ادامه داشته باشد و همدلی و همفکری در این سازمان باید همچون زنجیره بهم پیوسته‌ای باشد که هیچ شرایطی نتواند آن را ازهم جدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار