دعوت از دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله جهت انجام واکسیناسیون  

واکسن‌های پاستوکووک و سینوفارم در شهرستان برای دانش‌آموزان تهیه شده است

تفت(پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت با اعلام اینکه بیش از ۶۵ درصد از دانش‌آموزان سن ۱۲ تا ۱۸ ساله شهرستان تا امروز واکسینه شده‌اند و همچنان واکسیناسیون دانش آموزان  ادامه دارد ، از دانش آموزانی که هنوز واکسن خود را دریافت نکردهاند تقاضا کرد  به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.  

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

سیر محمود واعظ پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت ادامه داد: خوشبختانه ۹۹ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان واکسینه شده اند و این یعنی اینکه تقریبا تمامی معلمین و والدین عزیز واکسینه شده اند و اکنون زمان آن است که معلمین عزیز و والدین گرامی برای کامل شدن واکسیناسیون دانش آموزان همت کنند.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، با اشاره به اینکه در کشورهایی که واکسیناسیون آنان کامل شده است محدودیت ها حذف شده است و اماکن عمومی، ورزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها بدون محدودیت باز است، اظهار امیدواری کرد که با کامل شدن واکسیناسیون در شهرستان تفت، ما نیز شاهد رفع محدودیت ها باشیم.

وی گفت: با عنایت به این که شرط بازگشایی مدارس، واکسیناسیون کامل دانش آموزان است لازم است همه این عزیزان در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند تا پس از گذشت دوره یک ماهه از تزریق واکسن بتوان محدودیت‌های ورود به کلاس های درس را حذف کرد.

واعظ پور اضافه کرد: برای واکسیناسیون دانش آموزان هر دو نوع واکسن سینوفارم و پاستوکووک که مورد تایید مراکز علمی است در مراکز واکسیناسیون شهرستان تفت موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار