کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان بازگشایی شد

دشتستان(پانا) - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت با توجه به تغییر وضعیت رنگ‌بندی شهرستان، کتابخانه‌های عمومی به صورت کامل به مراجعان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
 کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان بازگشایی شد

مجتبی عباسی اظهار کرد: همه خدمات از جمله امانت و بازگشت کتاب، سالن مطالعه و برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی برقرار خواهند بود.

عباسی افزود: ساعت کاری کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه های دو شیفت از ساعت 7:30 تا 19:30 دقیقه و در کتابخانه های تک شیفت از 7:30 تا 14 است.

عباسی تصریح کرد: 13 باب کتابخانه نهادی و 3 باب کتابخانه مشارکتی در این شهرستان دایر است که 6 کتابخانه به صورت دو شیفت و مابقی به صورت تک شیفت فعال هستند.

رئیس اداره کتابخانه های دشتستان گفت: همزمان با پیک پنجم کرونا و تعطیلی موقت کتابخانه‌ها، تعدادی از کتاب‌ها به صورت امانت در دست مردم باقی ماند که خواهش ما از اعضا این است کتاب‌ها را بازگردانند و جرایم دیرکرد منابع هم گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: در ایام قرنطینه و تعطیلی موقت کتابخانه ها، کتابداران فعالیت‌های موثر و مفیدی از قبیل برگزاری پویش‌ها و مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب و نویسنده در صفحات مجازی اینستاگرام و گروه های مجازی و برگزاری نشست‌های تخصصی معرفی کتاب، کارگاه های آموزشی و مشاوره در بستر فضای مجازی اسکای روم انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار