سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد؛

رفع تحریم‌ها اولین گام شروع مذاکرات وین

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت اتحادیه اروپا اگر قصد وساطت یا میانجگیری بین ۴+۱ و ایران را دارد باید تمام تقصیر بن‌بست مذاکرات را بر عهده آمریکا و تروئیکای اروپایی بداند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رفع تحریم‌ها اولین گام شروع مذاکرات وین

به گزارش روابط عمومی مجلس، محمود عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه برای اداره کشور نیازی به برجام و مذاکره با غرب نداریم، گفت: بازگشت به برجام را هم تحریم نکرده‌ایم لیکن توپ در زمین غربی‌هاست.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشت به برجام درباره آنهایی صادق است که از آن خارج شده‌اند یا از زیر بار انجام تعهدات خود شانه خالی کرده و شرمنده‌اند، اظهار داشت: در شرایط جدید این جمهوری اسلامی ایران است که باید برای طرف مقابل شرط تعیین کند.

وی افزود: اتحادیه اروپا اگر قصد وساطت یا میانجگیری بین ۴+۱ و ایران دارد باید مفروضش این باشد که تمام تقصیر بن بست مذاکرات بر عهده آمریکا و تروئیکای اروپایی است.

عباس‌زاده مشکینی ادامه دارد: بدیهی است که لغو تحریم‌ها و اجرای تعهدات برجامی توسط آمریکا و اروپا اولین قدم برای شروع مذاکرات است نه آخرین قدم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در داخل کشور با ارائه اطلاعات و تحلیل‌های غلط از شرایط اقتصادی ایران، قصد ایفای نقش "جاده صاف‌کن" برای غربی‌ها دارند تاریخ مصرفشان تمام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار