معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

مسابقاتی که دانش‌آموزان را دچار استرس کند، مورد تایید آموزش و پرورش نیست

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت پس از تأمین ابزار و تجهیزات آموزشی، باید اطمینان پیدا کنیم یادگیری در دانش‌آموزان اتفاق افتاده است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقاتی که دانش‌آموزان را دچار استرس کند، مورد تایید آموزش و پرورش نیست

رضوان حکیم‌زاده با حضور در مدرسه شاهد ناحیه یک خرم آباد در نشستی با کادر اجرایی مدرسه، دیدگاه‌ها، مسائل و انتظارات را نسبت به برنامه درسی حوزه­‌های تربیت و یادگیری را بیان و اظهار کرد: نقش های عوامل اجرایی و آموزشی مدارس بسیار حائز اهمیت می باشد و پس از تأمین ابزار و تجهیزات آموزشی ، مرحله بعدی این است که اطمینان پیدا کنیم یادگیری در دانش آموزان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به این که هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت دوره کودکی متناسب با اقتضائات کودکی است، گفت: هدف ما تربیت بچه‌ها به صورت تمام ساحتی است و از این که فقط تک بعدی آنها را تربیت کنیم، پرهیز می‌کنیم.

حکیم زاده تصریح کرد: در این راستا مسابقاتی که دانش آموزان و کودکان را دچار استرس سخت می‌کند و آنها را تک بعدی بار می‌آورد از نظر ما مورد تأیید نیست و بهتر است که خانواده‌ها اجازه دهند دانش آموزان به صورت طبیعی رشد کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید از کودکی خود لذت ببرند و این فرصت را پیدا کنند در بسترهای متنوع و متعددی توانمندی‌های خود را ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار