برگزاری وبینار آموزشی طرح و برنامه‌های مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ساوجبلاغ

کرج (پانا)-رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، در وبینار آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با اشاره به نقش مهم مشاوران، به اجرای ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین در این راستا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار آموزشی طرح و برنامه‌های مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ساوجبلاغ

وبینار آموزشی طرح و برنامه‌های حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه مشاوران و معاونین پرورشی مدارس به‌مناسبت اختتامیه هفته بهداشت روان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی روز شنبه در شورای اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

سید نجم الدین قاضی میرسعید، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم ضمن تبیین نقش ارزنده مشاوران و مربیان تربیتی در راستای پیشگیری از رفتارهای پرخطر به ساحت های شش گانه سند تحول بعنوان یک سند راهبردی اشاره کرده و همچنین بر ضرورت توجه به اجرای برنامه های ملی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در ادامه علی رنجبرپور، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ در خصوص روند واکسیناسیون و ضرورت توجه جدی و اهتمام ویژه در جهت برنامه های بازگشایی مدارس نکات ارزنده ای را بیان کرد.

در پایان کارشناسان مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خصوص طرح و برنامه های حوزه های تحت نظر خودشان به تبیین دستورالعمل ها، شیوه نامه های اجرایی و تشریح ساختار برنامه ها اشاره کردند.

خبرنگار ، فائزه مهر آیین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار