مدیر سازمان دانش‌آموزی لرستان:

تشکیلات پیشتازان جهت حفظ جذابیت و اثربخشی برای نوجوانان، به بازمهندسی روی آورده است

خرم‌آباد(پانا)-مدیر سازمان دانش‌آموزی لرستان تاکید کرد تشکیلات پیشتازان جهت حفظ جذابیت و اثربخشی برای نوجوانان، به بازمهندسی روی آورده است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات پیشتازان جهت حفظ جذابیت و اثربخشی برای نوجوانان، به بازمهندسی روی آورده است

با حضور معاونان، کارشناسان و روسای ادارات دانش‌آموزی شهرستان ها و مناطق سازمان دانش‌آموزی استان لرستان در نشستی یک روزه از سند تحول بنیادین تشکیلات پیشتازان رونمایی شد.

در این نشست محسن امیری خواه مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان ضمن تحلیل تحولات تشکیلات پیشتازان از بدو تاسیس گفت: بازمهندسی و به روزآوری یک ضرورت برای هر تشکل بوده و از آنجایی که نیاز دانش آموزان امروز ما با دانش آموزان 20 سال پیش متفاوت است، تشکیلات پیشتازان جهت حفظ جذابیت و اثربخشی خود برای نوجوانان دست به این اقدام افتخار آمیز و جسورانه زده است‌.

امیری خواه با عنوان اینکه در تشکیلات پیشتازان ولایتمداری، حب وطن، هویت ایرانی اسلامی، قانون پذیری و نظم، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، فضیلت‌های مهم و حیاتی محسوب می شوند، اضافه کرد: تشکیلات پیشتازان در پاسخ به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری به عنوان پیشتاز برنامه های فرهنگی جریان ساز خود را گام دومی کرده و تمام اصول و فرآیندهای خود را براساس اسناد بالادستی از جمله اساسنامه سازمان، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بازمهندسی کرده است.

مدیر سازمان دانش آموزی لرستان با تشریح اقدامات و مراحل انجام سند تحول تشکیلات پیشتازان گفت: تا زمانی که این تحولات در سطح مدارس اتفاق نیفتد، بازمهندسی انجام نشده است و انتظار ما از همکاران خود در شهرستان ها و مناطق این است که با همت ارزشمند خود این سند را در سطح مدارس اجرایی کنند که در شمار باقیات الصالحات قرار می گیرد.

در ادامه برنامه، پرسش و پاسخ بین مسئولان، کارشناسان، مربیان و دانش آموزان سازمان دانش آموزی استان و روسا و کارشناسان ادارات دانش آموزی شهرستان ها و مناطق برگزار شد و در پایان از شرکت کنندگان در این جلسه با صدور احکام و اهداء هدایا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار