قدردانی از پرستاران گیلانی خط مقدم مقابله با کرونا

رشت (پانا) - رئیس سازمان نظام پزشکی در سفر به گیلان با حضور در بیمارستان رازی رشت از پرستاران این بیمارستان که از آغاز شیوع کرونا در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند با تقدیم شاخه گل قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از پرستاران گیلانی خط مقدم مقابله با کرونا

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ محمد رئیس زاده در بازدید از بیمارستان رازی رشت در محوطه این بیمارستان به یاد شهدای مدافع سلامت یک اصله نهال کاشت.
وی از بخش‌های مختلف بیمارستان رازی رشت نیز بازدید کرد و در جریان کم و کیف امکانات و تجهیزات این بیمارستان قرار گرفت.
رئیس سازمان نظام پزشکی همچنین صبح امروز در جمع اعضای نظام پزشکی گیلان با بیان اینکه هر چقدر مشکلات پزشکان نادیده گرفته شود به ضرر مردم خواهد بود افزود: اگر مشکلات جامعه پزشکی از جمله حقوق و مزایا و دستمزد کافی نباشد به مرور زمان مردم متضرر شده و برای کوچکترین عمل جراحی مجبور خواهند بود به خارج از کشور سفر کنند.
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور بر لزوم ساماندهی نظام پزشکی توأمان با افزایش تعاملات با سازمان‌های بیرونی تاکید کرد و افزود: باید با شناخت و درک صحیح از سرمایه‌های سازمان، پشتوانه‌هایی را در کنار تعاملات بیرونی ایجاد کنیم.
رئیس زاده، بر لزوم ساماندهی و تقویت نظام پزشکی شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: نظام پزشکی شهرستان‌ها ستون فقرات نظام پزشکی هستند و هر چقدر سازمان نظام پزشکی شهرستان‌ها تقویت شود در راستای آن نظام استان و کشور با مانور قدرت و تاثیر گذاری بر دیگر بخش ها، تقویت خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم بر لزوم کاهش دریافت مالیات جامعه پزشکی تاکید کرد و گفت: پایین بودن تعرفه پزشکان عمومی در برخی از شهرستان‌ها موجب شده تا درآمد آن‌ها کافی نباشد.
ارسلان سالاری همچنین روی آوردن بعضی از پزشکان به جراحی زیبایی و مهاجرت را از دیگر مشکلات جامعه پزشکی برشمرد.
وی به نقش موثر نظام پزشکی گیلان در بحران کرونا اشاره کرد و گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوران کرونا ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار