رئیس سازمان دانش‌آموزی استان گلستان:

در بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی زمینه‌های جدید و پویایی دانش ‌آموزان فراهم شده است

گلستان(پانا)- مدیرسازمان دانش‌آموزی گلستان گفته است که در بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی زمینه‌های جدید و پویایی دانش ‌آموزان فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
در بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی زمینه‌های جدید و  پویایی دانش ‌آموزان  فراهم شده است

مریم سلطانی، رئیس سازمان دانش آموزی گلستان در مراسم اختتامیه جشنواره‌ها وپویش‌های مرتبط با هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی و تبیین بازمهندسی سازمان دانش اموزی که با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی،معاون سازمان دانش اموزی،مدیرکمیته امداد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و مسئولین دیگر در کانون طه برگزار شد، بیان کرد:هدف اصلی سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی است زیرا این دانش آموزان هستند که در آینده نقش بی بدیل و بسیار ارزشمندی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان محور اصلی اهداف تربیتی سازمان دانش آموزی هستند که با کمک مدیران معاونین و مربیان و شبکه های ارتباطی،استعدادهای این دانش آموزان شناسایی وجهت‌دهی می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد:در بسته تحولی سازمان دانش آموزی،زمینه های جدید و پویایی دانش آموزان دیده شده است و آنها را در مسیر رشد و پویایی سریعتر قرار می‌دهد.

وی گفت : سازمان دانش آموزی با افتخار در تمام عرصه های دانش آموزی و پرورشی مانند جشن عاطفه ها،اعتکاف،مجلس دانش اموزی و خبرگزاری پانا فعالیت ویژه و کم نظیری داشته است.
رئیس سازمان دانش آموزی گلستان افزود: کسب رتبه اول و برتر کشور در بخش دانش آموزی جذب و سازماندهی اعضاء، کسب رتبه اول کشور در بخش ارزیابی ۳۰برنامه،دریافت امتیاز دبیرخانه کشوری تابستان پنجره های امید برای اولین بار دراستان گلستان،کسب ۴رتبه کشوری در بخش مربیان جشنواره تابستان شاد ۹۹، کسب ۱۲رتبه کشوری در بخش دانش آموزی شادمانه های برفی،کسب امتیاز دبیرخانه مناظره دانش آموزی کشوری،امتیاز رئیس کمیسیون آموزشی در کشور از گلستان وتشکیل کمیته های ۵ گانه مجلس دانش آموزی شامل فرهنگی اجتماعی، فناوری تعدادی از موفقیت های بزرگ و کم نظیر سازمان دانش آموزی استان گلستان بوده است.
سلطانی افزود: در گذشته در قالب طرح یاران مدرسه به همه دانش آموزان نقش‌های اجتماعی می دادیم و شاهد موفقیت آنها بودیم،یاور مربی، یاوران امداد، یاوران نماز نقشهایی است که با ایده های خلاقانه به دانش آموزان داده می شد و همواره داده خواهد شد که این امور بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سازمان دانش‌آموزی با توجه به رسالت تربیت اجتماعی خود برای دانش‌آموزان همواره در کنار نظام تعلیم و تربیت بوده است و ما شاهد موفقیت‌های این سازمان در تمام ماموریت‌هایی که به آن محول شده بوه‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار