داوران بخش‌های ادبی جشنواره نوجوان برگزیده سال معرفی شدند

تهران (پانا) - جشنواره نوجوونیم، با هدف معرفی نوجوانان شاخص در زمینه‌های مختلف ادب و هنر، از تابستان 1400 آغاز به کار کرده است و در تعامل با تشکل‌های دانش‌آموزی و مجموعه‌های نوجوانانه، اقدام به دریافت رزومه نوجوانان مستعد در این زمینه‌ها کرده است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
داوران بخش‌های ادبی جشنواره نوجوان برگزیده سال معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی جشنواره نوجوونیم، حالا پس از غربالگری 3500 رزومه و داوری مرحله یک توسط 30 نوجوان عضو آکادمی این جشنواره، در زمینه های شعر، داستان، ژورنالیسم، بازیگری، فیلمسازی، خوانندگی و اجرا، 10 نفر منتخب هر بخش به داوری تخصصی رسیده اند.

مهدی سیار ترانه سرا و شاعر توانمند کشور که بسیاری از ترانه هایش توسط خواننده های پرآوازه ای چون محمدمعتمدی، سالار عقیلی و فریدون بیگدلی به موسیقی هایی دلنواز تبدیل شده است، مسیئولیت داوری بخش شعر را برعهده گرفته است.

در حوزه داستان هم داوری بخش تخصصی به وجیهه سامانی نویسنده موفق کشور که در کارنامه خود داوری جایزه کتاب سال حوزه نوجوان را نیز دارد سپرده شده است. کسی که آثار حوزه نوجوانش نیز از پرمخاطب های این عرصه به شمار می آید.

آخرین بخش حوزه ادبیات و قلم جشنواره نوجوونیم هم ژورنالیسم است. احسان ناظم بکایی از روزنامه نگاران و اهالی رسانه پر سابقه که البته دستی هم بر تالیف دارد و مستندهای موفقی هم از او دیده ایم، داوری این بخش را بر عهده گرفته است.

سایر داوران تخصصی جشنواره نیز به زودی معرفی خواهند شد. گفتنی است اختتامیه این جشنواره در ایام هفته ملی نوجوان، از 8 آبان تا 13 آبان برگزار خواهد شد تا با نوجوانان برگزیده سال در حوزه های مختلف ادبی و هنری آشنا شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار