مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

دانش‌آموزان امروز، آینده‌سازان متعهد فردا خواهند بود

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست هم اندیشی مدیران متوسطه اول و دوم ، مسئله آموزش تعهد و مسئولیت پذیری برای دانش‌آموزان را عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان امروز، آینده‌سازان متعهد فردا خواهند بود

در این جلسه مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن قدردانی از تمامی همکاران حوزه متوسطه اول و دوم به جهت ارتقاء بسیار مطلوب سطح آموزشی منطقه و درخشش گزارش عملکرد منطقه در شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: طبق گزارش عملکردی که اداره کل شهرستان‌های استان تهران ارسال کردیم و با نتوجه به نتیجه حاصل شده، بهارستان یک می درخشد و این مهم، نشان‌دهنده آن است که با همدلی و یکدلی افراد، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

او در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در شهرستان بهارستان، تأکید کرد: مدیران، برای دانش‌آموزان در جهت واکسینه شدن، تبلیغات و تشویق‌‌های لازم را انجام دهند تا با واکسینه شدن تمام دانش‌آموزان، به بازگشایی حضوری مدارس نزدیک‌تر شویم.

کلانتری خاطرنشان کرد: باید از همین حالا که مسئله کرونا و واکسیناسیون پیش‌ آمده است، دانش‌آموزان را متعهد و مسئولیت‌پذیر رشد دهیم؛ زیرا این کشور برای آینده‌ای درخشان نیازمند مسئولان مختلف در سمت‌های مختلف است و همین دانش‌آموزان باهوشی که اکنون در مدارس ما، آموزش می‌بینند، می‌توانند در آینده و در هر جایی از کشور که باشند، آینده‌ای درخشان برای کشور رقم بزنند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار