تکلیف کاپیتان‌های استقلال مشخص شد؛ خرید جدید نیامده به بازوبند رسید

تهران (پانا) - تکلیف 4 کاپیتان استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از سوی کادر فنی این تیم مشخص شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف کاپیتان‌های استقلال مشخص شد؛ خرید جدید نیامده به بازوبند رسید

در آستانه یک هفته مانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، فرهاد مجیدی تکلیف بازوبند کاپیتانی این تیم را مشخص کرد تا معادلات درباره جایگاه یکی از کاپیتان‌های استقلال کمی جابجا شود و یک خرید بازوبند را از دست یک بازیکن جدا کرده و به بازیکن دیگری بدهد.

کاپیتان اول؛ همان همیشگی

همانطور که پیش از این هم مشخص بود و انتظاری غیر از این از فرهاد مجیدی درباره انتخاب کاپیتان اول تیمش نمی‌رفت، وریا غفوری مدافع راست این تیم در لیگ برتر بیست و یکم هم مانند لیگ برتر بیستم در این فصل کاپیتان اول استقلال خواهد بود و امیدوار است به رویای بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر با استقلال سرانجام در 34 سالگی برسد. او پیش از این یکبار با سپاهان قهرمان لیگ برتر ایران شده اما در سال‌های حضورش در استقلال تنها یکبار طعم قهرمانی در جام حذفی را چشیده است.

وریا پنجمین سالی است که در استقلال به صورت متوالی حضور دارد و در این 5 سال 115 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و توانسته است 19 بار هم برای تیمش گلزنی کند که شاید شیرین‌ترین این گل‌ها در دربی تهران بوده که مربوط به آخرین برد استقلال در دربی بود که زمان وینفرد شفر با نتیجه یک بر صفر به ثبت رسید و پس از آن بازی که 3 سال و 7 ماه از آن می‌گذرد، استقلال نتوانسته طی 90 دقیقه طعم برد در دربی را بچشد.

از خداحافظی با هوادار تا ادامه کاپیتانی

دومین کاپیتان استقلال هم تغییری در مقایسه با فصل گذشته نخواهد داشت و سید حسین حسینی گلر شماره یک این تیم پس از وریا وظیفه بستن بازوبند کاپیتانی را بر عهده دارد. نکته جالب توجه اینجاست که حسینی سابقه بیشتری از حضور در استقلال دارد اما تعداد بازی که برای این تیم انجام داده کمتر از وریا غفوری است. حسینی هفتمین سال حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد اما این 7 سال به صورت متوالی نبوده و در مقطعی 2 ساله به علت خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی رفت. 7 سال حضور سید حسین حسینی با 82 بازی برای تیم همراه بوده است.

نکته مهم درباره سید حسین حسینی این است که این ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که هنوز سال‌های زیادی تا پایان فوتبالش دارد و 29 سالگی را سپری می‌کند، چند هفته پیش با انتشار پستی در اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی و اعلام کرد از استقلال جدا خواهد شد اما در کمتر از چند ساعت آن پست حذف شده و یکبار دیگر به استقلال برگشت و حالا دومین کاپیتان این تیم خواهد بود.

خرید جدید صاحب بازوبند سوم شد

اما درباره کاپیتان سوم استقلال قرار بود محمد دانشگر مدافع جنجالی استقلال که چند باری از این تیم اخراج شده طی تصمیمی عجیب نفر سوم باشد اما بازگشت روزبه چشمی به استقلال معادلات را کمی دچار تغییر کرد و شماره 4 محبوب آبی‌ها به عنوان سومین کاپیتان این تیم در فصل جدید خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست روزبه در این فصل چه شماره‌ای را بر تن خواهد کرد و آیا فرهاد مجیدی شماره 4 را از سیاوش یزدانی گرفته و به هافبک محبوبش می‌دهد؟

روزبه چشمی که فصل بدی را در فوتبال قطر سپری کرد و در این فصل نتوانست مشتری خوبی در خارج از فوتبال ایران پیدا کند، پیش از این 5 سال برای استقلال بازی کرد و طی این 5 سال 88 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و توانست پنج بار هم گلزنی کند اما فصل قبل رویای لژیونر شدن او را به سمت عدم تمدید برد و راهی ام صلال قطر شد اما در این تیم نتوانست روزهای خوبی را سپری کند و سرانجام یکبار دیگر به خانه اصلی خود در فوتبال ایران برگشت تا یکی دیگر از ستون‌های دفاعی پرشمار استقلال باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار