مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

شرکت بیش از ۷ میلیون نفر در جشنواره فرهنگی هنری فردا

اصفهان (پانا)- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد آموزش و پرورش در حوزه حفظ قرآن آموزش بیش از 2 میلیون حافظ قرآن را در دستور کار دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۷ میلیون  نفر در جشنواره فرهنگی هنری فردا

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش وپرورش در آیین افتتاحیه کشوری چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا گفت: تنوع رشته های فرهنگی، هنری در حوزه سرود، نمایش، هنرهای دستی، رسانه و نقد ادبی بسیار زیاد است.

رمضانی تاکید کرد: به جرات می توان گفت این جشنواره، بالاترین نقش را در ادبیات انقلاب آموزش و پرورش داشته است و اگر در مسابقات فرهنگی و هنری غفلت صورت بگیرد این مسئله می تواند برای آموزش وپرورش آسیب زا باشد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در دهه 60 ما در 8 رشته فعالیت داشتیم و هم اکنون در 80 رشته فعالیت داریم.

وی ادامه داد: در حوه حفظ قرآن، آموزش و پرورش بیش از 2 میلیون حافظ قرآن تربیت کرده است. در واقع، در 8 سال دفاع مقدس آموزش وپرورش بیش از 40 هزار معلم فرهنگی شهید تقدیم انقلاب کرده است که می‌توان از آن جمله، از شهید همت نام برد.

رمضانی افزود: در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا هدف ما این است، کسانی که چهل سال زحمت کشیده اند باید در سطح کشور، استان و منطقه از آن ها تقدیر شود.

وی تصریح کرد: همیشه استان اصفهان در جشنواره فرهنگی هنری فردا بی نظیر بوده است. این نتیجه تلاش خانواده، مدرسه و دانش آموزان بوده است.

رمضانی در ادامه گفت: ما هرسال کارگروهی داریم که نیازهای دانش آموزان را شناسایی کنیم. زمانی که در حوزه اردو برنامه اجرا می کنیم با سازمان دانش آموزی هماهنگ هستیم. این نکته را هم یادآوری کنم فعالیتی که از دل اجرا بیرون نیاید نتیجه نمی دهد.

وی تاکید کرد: سال گذشته با وجود بیماری کرونا بیش از 7 میلیون شرکت کننده در برنامه های جشنواره فرهنگی هنری فردا داشتیم.

رمضانی در پایان عنوان کرد: در آموزش و پرورش خانواده به معلم و مدرسه اعتماد دارد، به خاطر همین دانش آموزان در مسابقات شرکت کرده و از آن به خوبی استقبال می‌کنند.

خبرنگار:حسن تقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار