تهیه گزارش تحلیلی از عملکرد سامانه‌های «۱۳۷» و «۱۸۸۸»

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران گفت با توجه به پیام شهروندان لازم است گزارشی تحلیلی از عملکرد سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ که شامل مهمترین دغدغه‌ها و انتقادات شهروندان و شیوه‌های رسیدگی و پاسخگویی تهیه و در اسرع وقت به کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران ارائه شود.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تهیه گزارش تحلیلی از عملکرد سامانه‌های «۱۳۷» و «۱۸۸۸»

احمد صادقی در پانزدهمین جلسه شورای شهر در تذکری با اشاره به پیام شهروندان در زمینه خدمت رسانی بخش های مختلف مدیریت شهری گفت: بعد از اطلاع رسانی شماره ای جهت اعلام فساد توسط بنده، تاکنون حدود ۱۰۰ پیام توسط شهروندان فهیم شهر ارسال شده است، بعد از دسته بندی و بررسی اولیه آنها به تعدادی پیام برخوردم که غالبا با رویکرد انتقاد از شیوه های خدمت رسانی بخش های مختلف مدیریت شهری و یا موضوعات پیرامون خدمات شهری بود که بنا بر پیام های واصله بارها توسط شهروندان به شماره های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع رسانی شده است؛ اما متاسفانه در بعضی موارد همچنان موضوع شکایت و انتقاد پابرجاست و یا جواب دقیقی به شهروندان ارائه نشده است که موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده است.

وی افزود: در این شرایط به شهردار تهران تذکر می دهم که رسالت این سامانه ها برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر و چشمان بینای شهر با مدیران است و می بایست درخواست های ایشان و انتقادات آنها در اسرع وقت بررسی شود و پاسخ های دقیق به آنها داده شود.کاهش تخلفات ، جلب رضایت شهروندان ، افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد مهمترین وظیفه این سامانه هاست و لازم است با اصلاح ساختارها ، به کارگیری افراد صالح ، متخصص و دلسوز زمینه های تحول و نقش آفرینی این سامانه ها فراهم شود.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اصل هشتم قانون اساسی حق امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم قائل شده است و جامعه ای که این اصل در آن رعایت شود هیچگاه به انحراف کشیده نمی شود. فراموش نکنیم مردم حق دارند بر مسئولین نظارت داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را منتقل و با نظارت بر امور به بهترین شیوه ممکن در اجرای آن دخالت کنند.

وی گفت: شورای اسلامی شهر می خواهد حق مردم را در شهرداری عینیت ببخشد ، فرصت ارتباط باید به طورمساوی و عادلانه در اختیار شهروندان باشد که ما را ارزیابی کنند و ما نیز از انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کنیم.

صادقی تاکید کرد: لازم است گزارشی تحلیلی از عملکرد سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شامل مهمترین دغدغه ها و انتقادات شهروندان و شیوه های رسیدگی و پاسخگویی تهیه و در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر(کمیته شفافیت و شهر هوشمند) ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار