پشت پرده حذفیات سریال افرا از زبان مهدی سلطانی

تهران (پانا) - مهدی سلطانی با اشاره به حذف صحنه هایی از سریال «افرا» که باعث شد راز سیروس و اعظم (دو شخصیت سریال) همچنان سر به مهر باقی بماند، تصریح کرد، ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل اینکه مبادا شأن «سیروس» به عنوان یک پدر بیش از این خدشه دار شود، مصلحت دید این بخش را حذف کند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پشت پرده حذفیات سریال افرا از زبان مهدی سلطانی

به گزارش ایسنا، این هنرمند همزمان با پایان پخش سریال «افرا»، درباره قسمتی از داستان این مجموعه که با پرسش ها و ابهامات مخاطبان روبه رو شده بود، توضیحاتی را ارائه داد.

مهدی سلطانی خطاب به مخاطبان مجموعه نوشت: «سریال«افرا» بالاخره بعد از سی و هشت قسمت با تمام کم و کاستی ها، به مقتضای شرایط، به پایان رسید. بر خود می دانم که از همراهی، مهربانی و نقدها و نظراتتان سپاسگزار باشم.»

این بازیگر باسابقه در ادامه مطرح کرد: «در کامنت‌های شما زیاد پرسیده می شود که بالاخره راز سیروس و اعظم چه بود و چرا نشان داده نشد؟ البته پاسخ به این پرسش به من به عنوان بازیگر پروژه مربوط نمی شود، اما برای رفع این کنجکاوی و احترام به شعور مخاطب، خود را موظف می دانم تا توضیحی عرض کنم.»

این هنرمند درباره راز قصه سیروس و اعظم در «افرا» توضیح داد: «پیمان قصه‌ افرا بچه زن دیگری از سیروس بود که در سفرشان به مشهد فاش و ناگهان سر و کله اش پیدا می شود و اعظم برای آبروداری از سیروس، می پذیرد مادرش باشد و برای اینکه داستان لو نرود سفرشان از مشهد به تهران را چند ماه به بهانه های مختلف به عقب می اندازند تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد. کمکی که این موضوع به روند دراماتیک داستان می کرد این بود که اعظم چون مادر واقعی پیمان نیست، پس هیچ حق و حقوق مالی و غیرمالی در عفو و یا قصاص ندارد. تمام این مراحل تصویربرداری شد اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل اینکه مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه دار شود، مصلحت دید حذف گردد. راز حاج محمود هم در واقع همان نقطه ضعفش در رابطه با کارخانه بود که نشان داده شد.ـ»

سلطانی همچنین از حذف بخش های دیگری از سریال هم خبر داد و در عین حال یادآور شد: «باقیمانده‌ خورده حذف ها به روند داستان صدمه‌ی چندانی وارد نمی‌کند اما به اتمسفر کار و منطق بازی و کیفیت کار نویسنده، بازیگر و کارگردان حتماً لطمه می زند.»

بازیگر سریال «افرا» تاکید کرد: «همواره قصدم از انتخابهایم در کارها، کیفیت، جذاب و مفید بودن برای مخاطبانم بوده و انشاالله خواهد بود. امیدوارم بتوانم با کاری بهتر در خدمتتان باشم که لایق بهترین ها هستید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار