۶۰ درصد جمعیت هدف در قم واکسینه شدند

تعداد فوتی‌های کرونا در قم تک‌رقمی شد

قم(پانا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد میزان واکسیناسیون در قم از مرز ۶۰ درصد جمعیت هدف عبور کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ درصد جمعیت هدف در قم واکسینه شدند

«محمدرضا قدیر» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در قم اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته انواع واکسن به میزان کافی وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه باید روزبه‌روز شاهد گسترش میزان واکسیناسیون باشیم، افزود: از همکاری خوب مردم فهیم قم قدردانی کرده و از افرادی که هنوز مراجعه نکرده‌اند، درخواست داریم تا در اسرع وقت به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا گرفتار پیک‌های کرونایی نشویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا مثبت در قم کاهش‌یافته و امروز به 3 نفر رسید و افزایش میزان واکسیناسیون، عیدی کادر بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی به مردم شریف قم در این روز است.

قدیر عنوان کرد: امیدواریم ابتلا، بستری و فوتی‌ها همچنان در قم روند نزولی را طی کند و شاهد تغییر رنگ کرونایی استان باشیم، توجه به واکسیناسیون دانش آموزان و تسریع در این امر مورد تأکید بوده که امیدواریم در این زمینه نیز شاهد افزایش تزریق‌ها باشیم.

وی بابیان اینکه میزان واکسیناسیون در قم از مرز 60 درصد عبور کرد، خاطرنشان کرد: حدود 842 هزار دز واکسن تزریق شده که حدود 576 هزار دز در نوبت اول و 266 هزار دز در نوبت دوم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار