35 دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز کشف شد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 35 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی دو هفته اخیر در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
35 دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز کشف شد

به گزارش وزارت نیرو، عادل کاظمی با بیان اینکه در کنار کشف‌های مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه‌های غیرمجاز در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می‌شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعاب‌های غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل پلیس امنیت اقتصادی یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات گفت: با گزارش‌های مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم 35 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز را از نقاط مختلف شهر تبریز کشف کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: کشف‌های صورت گرفته به صورت موردی شامل 6 دستگاه در یک انشعاب در روستای الوار سفلی مربوط به امور برق قراملک، 7 دستگاه در 3 انشعاب در شهرک‌های مدنی و رجایی واقع در امور برق اندیشه، 7 دستگاه در 3 انشعاب از دو منزل مسکونی در آبرسان و یک باشگاه بدنسازی واقع در امور برق روشنایی و 15 دستگاه در دو انشعاب خانگی در امور برق باغمیشه هستند. توان مصرفی دستگاه‌های رمز ارز کشف شده 70 کیلووات بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان از کشف و شناسایی بیش از 9000 ماینر از سال 98 تاکنون خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار