افتتاح یک واحد آموزشی ۳ کلاسه در کوهدشت

کوهدشت(پانا)- یک واحد آموزشی ۳ کلاسه با مشارکت بانک سپه استان لرستان و در راستای محرومیت زدایی در روستای خوشناموند کوهدشت به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک واحد آموزشی ۳ کلاسه در کوهدشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی، نماینده مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت، امیرغفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان، مجتبی بیرانوند فرماندار و تنی چند از مسئولین استانی، مدرسه ۳ کلاسه شهید ضرونی روستای خوشناموند کوهدشت به بهره برداری رسید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: گرامی ترین و نیکوترین کارها نزد خداوند متعال کمک به دیگران و حل مشکلات مردم است و ساخت مدرسه آن هم در مناطق محروم و کم برخوردار یکی از نیکوترین این کارهاست.

وی در ادامه افزود: ما باید علاوه بر تلاش برای بهبود وضعیت مادی، در راه اعتلای فرهنگ، اخلاقیات و معنویات، تلاش خود را مضاعف کنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از همه خیرین مدرسه ساز و بالاخص مدیریت بانک سپه استان، خاطر نشان کرد: ارتقا معنویات، فرهنگ و دانش، محور اصلی پیشرفت هر جامعه است و مدرسه سازی بعنوان مصداق واقعی و اصلی عمل صالح، مرکز آموزش برای فرزندان مملکت است. جائیکه در آن هم آموزش علمی می بینند و هم با دیدن تلاش خیرین در راه اعتلای فرهنگ کشور ، پرورش می یابند.

مبلغی در ادامه افزود: مهمترین موضوع، انسان است و ساخت انسان و تربیت آن موجب بوجود آمدن جامعه ای پویا، ساخته شده و سرشار از معنویات و پیشرفت خواهد شد.

امیر غفوری نژاد بعنوان سخنران پایانی این مراسم نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۳۰۰ شهید لرستانی و تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) از نماینده مردم کوهدشت و رومشکان به سبب پیگیری آنها در بحث افزایش اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس، تشکر و قدر دانی کرد و افزود: در سال گذشته و در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، کلنگ این واحد آموزشی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم به زمین زده شد و با تلاش های شبانه روزی مهرزاد مهدیان، سرناظر منطقه و آقای اقبالی، ناظر تاسیسات، دقیقا در بازده زمانی یک سال و مصادف با هفته دفاع مقدس شاهد تحویل آن به دانش آموزان عزیز هستیم.

غفوری نژاد با تشکر از پیمانکار این پروژه، افزود: این واحد آموزشی با مشارکت بانک سپه و با ۲۰۰ متر مربع زیربنا با صرف اعتبار ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ واحد آموزشی با ۴۳ کلاس درس، با ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا در شهرستان کوهدشت در دست ساخت است که برای احداث آنها بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار