رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

۱۰ فیلم سینمایی در جشنواره کودکان و نوجوانان قم اکران می‌شود

قم(پانا)- رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران 10 فیلم کودک و نوجوان طی روزهای 16 تا 20 مهر در پردیس سینمایی ونوس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ فیلم سینمایی در جشنواره کودکان و نوجوانان قم اکران می‌شود

«محمد کاظم رضوانی» رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: این جشنواره در قم در هفته ملی کودک و طی روزهای ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در پردیس سینمایی ونوس برگزار و ۱۰ فیلم کودک و نوجوان نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

محمد کاظم رضوانی با بیان اینکه زمان اکران این فیلم‌ها در ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ خواهد بود، گفت: این جشنواره مختص کودکان و نوجوانان است، و حضور در سالن سینما برای تماشای فیلم نیز به صورت رایگان می‌باشد.

روی همچنین در ادامه تصریح کرد: با توجه به همزمانی این جشنواره با هفته نیروی انتظامی قرار است، اتفاق‌های خوبی در حوزه کودک رقم بزنیم.

وی با اشاره به داوری آثار سینمایی این جشنواره، توسط داوران کودک و نوجوان، افزود: با توجه به وجود مراکز آموزشی جهانی مانند جامعه المصطفی العالمیه در قم، سعی داریم با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم، از ظرفیت کودکان و نوجوانان ملیت‌های دیگر نیز برای داوری این جشنواره استفاده کنیم.

رضوانی همچنین با اشاره به عناوین فیلم‌های سینمایی این جشنواره، افزود: پسران دریا، لیپار، بام والا، بلیط و میان صخره‌ها از جمله آثاری است که طی روزهای ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در ساعت ۱۴ اکران خواهد شد.

وی افزود: یدو، داستان‌های هزار و یک شب، برزنگی، شهرگربه‌ها و ترانه‌های پدرانه نیز نام پنج فیلم دیگر این جشنواره است، که زمان اکران آن ساعت ۱۶ می‌باشد.

رضوانی همچنین بیان کرد: این جشنواره در روز ۲۱ مهرماه با تجلیل از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و همچنین قرائت رای داوران پایان می‌یابد.

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم به همراه سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از متولیان برگزاری این جشنواره هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار