مدیر یک مدرسه در اسالم:
آموزش مجازی سلامت روحی دانشآموزان را به خطر انداخته است
تالش (پانا) - مدیر مدرسه فضه اسالم بیان کرد کرونا تأثیر بسیاری بر رَوَند آموزش و پرورش دانشآموزان گذاشته است و بیش از آن سلامت روحی دانشآموزان را تحت تاثیر قرار دادهاست.
گلچین رزاقی در گفتوگو با پانا گفت: «با شیوع ویروس کرونا و آموزش مدارس به صورت آنلاین، بسیاری از دانشآموزان به دلیل شرایط سخت و نداشتن امکانات، از درس و مدرسه فاصله گرفتند.»
مدیر مدرسه فضه در اسالم گفت: «این دانش آموزان به علت ضعف مالی از داشتن تلفن همراه هوشمند و در برخی مناطق، به دلیل کاهش سرعت اینترنت و نبود سایر امکانات از سواد و آموزش به ناچار بی بهره بودند.»
وی افزود: «علاوه بر دانش آموزان، معلمان نیز همچنان با مشکلاتی نظیر کارکرد با اپلیکیشن شاد، نحوهٔ تدریس مجازی و... مواجه هستند.»
رزاقی، در رابطه با سلامت روحی و جسمی دانش آموزان که در دوران آموزش مجازی بسیار تحت تاثیر قرار گرفت، بیان کرد: «این امر که قرنطینهٔ خانگی و یادگیری آنلاین از سلامت جسمی دانش آموزان در برابر ویروس کرونا مراقبت می کند، صحیح است؛ اما سلامت روحی آنان بیشتر در معرض خطر قرار گرفته است.»
وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: «امیدوارم هر چه زودتر همهٔ دانشآموزان واکسینه شوند و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در مدارس تعلیم و تربیت ببینند.»
خبرنگار: زهرا غسالی
ارسال دیدگاه