کمرئی: اختلال در کلاس مجازی، استرس دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

تهران (پانا) - برنامه «روزنه» با موضوع معیارهای مهم جهانی در آموزش مجازی و دسترسی کودکان به کامپیوتر و وسایل ارتباطی، در ارتباط تلفنی با سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس و معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از شبکه رادیویی گفت‌وگو روی آنتن رفت.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی: اختلال در کلاس مجازی، استرس دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد

علیرضا کمرئی در مصاحبه تلفنی با برنامه «روزنه» گفت: ما برای افزایش بهره‌وری از راهکارهای ارتباطی و مجازی نوین در بستر آموزش باید اطلاعات کاملی از این فضا داشته باشیم.

وی با اشاره به این که دانش‌آموز باید برای بهره‌گیری از آموزش مجازی آگاهی‌های لازم را داشته باشد، عنوان کرد: یادگیرنده همیشه باید برای یادگیری تلاش کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش‌آموز باید حضور مستمر و موثر در دوره‌های مجازی را جدی بگیرد و این کلاس‌ها را معادل مسئولیت‌پذیری و انجام تکالیف بداند.

وی با اشاره به این که یادگیری‌های درس قبلی پایه‌ آموزش‌های آینده هستند، عنوان کرد: معلمان در آموزش مجازی فرآیند یادگیری دانش‌آموز را نمی‌توانند به طور کامل و دقیق ارزیابی کنند، بر همین اساس ممکن است برخی دانش‌آموزان به دلیل انباشت مطالبی که یاد نگرفته‌اند در پایان سال با اُفت تحصیلی مواجه شوند.

کمرئی با بیان این که دانش‌آموز باید مدتی قبل از شروع کلاس آنلاین تجهیزات و اتصال به اینترنت را بررسی کند، تصریح کرد: وجود اختلال در برقراری ارتباط مجازی می‌تواند میزان استرس دانش‌آموز سر جلسه کلاس را افزایش دهد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس در رادیو گفت‌وگو تاکید کرد: دانش‌آموز باید در طول دوره‌ مجازی به طور 100 درصد توجه خود را به مطالب آموزشی معطوف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار