پرواز فرشتگان

جوادآباد(پانا)- پاییز آمد و بوی مهر و محبت و صفا را به ارمغان آورد تا پرواز فرشتگان زیبای خدا به سوی علم و ایمان رهنمون شود.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پرواز فرشتگان

عباس کیوانلو مدیرآموزش و پرورش منطقه جوادآباد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «ماه مهر، فصل رویش و شکوفایی دانایی است. شور سرمستی و سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است. کودکان این مرز و بوم، جوانه های شکوفای فردای این سرزمین هستند. امسال هم مثل تمامی سالهای گذشته، مهر را جشن می‌گیریم به امید حضور دوباره فرزندان سرزمینمان در مدارس و کنار معلمین و همسالان خود.

اعظم نیکویی مدیر آموزشگاه نیکان گفت: یکی از روزهای خاطره انگیزی که برای هر دانش‌آموزی به ویژه کلاس اولی ها بسیار حائز اهمیت است و به واسطه آن تجربیات جدیدی در زندگی خود به دست می آورند روز اول مهر ماه و بازگشایی مدارس است چراکه همه دانش آموزان پس از سپری کردن تعطیلات تابستان با یک انرژی مضاعف و اعتماد به نفس بالا منتظر شروعی دوباره از تحصیل هستند، اما متاسفانه امسال هم حضور دانش آموزان را در اول مهر در مدارس نداریم.امیدوارم هرچه زودتر با صحت و سلامتی شاهد جمع شدن دوباره بچه ها در حیاط مدرسه باشیم.

جشن آغاز سال تحصیلی امسال در تمامی مدارس جوادآباد در روز شنبه، سوم مهرماه آغاز شد.

خبرنگار : ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار