معاون تریبت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اولویت بازگشایی مدارس، سلامت دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی است

تهران(پانا) - نشست کارگروه انجمن اولیاء و مربیان استان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش‌شهرستان‌های استان تهران در محل اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت بازگشایی مدارس، سلامت دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت در جلسه کارگروه انجمن اولیاء و مربیان استان با اشاره به مشکلات شیوع کرونا و تأثیر آن بر سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان بر ضرورت بازگشایی مدارس با توجه به رعایت پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی تأکید کرد.

او گفت: در طول مدتی که این ویروس در جهان تاخت و علاوه بر جان عزیزانمان صدمات زیادی بر کسب و کار و مهمتر از همه روح و روان انسان‌ها برجای گذاشت، آموزش و پرورش هم ازاین امر مستثنی نبوده و مشکلات عدیده‌ای را سپری کرد.

معاون تریبت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: این ویروس به ما نشان داد که مدرسه نه تنها مرکز آموزش بلکه محور اصلی پرورش و تربیت فرزندانمان است و حضور دانش‌آموزان در کنار همسالان و استفاده از آموزش‌های معلمان نقش مهمی در رشد آنها در ابعاد مختلف دارد.

حسن‌پور تصریح کرد: از این رو ضرورت بازگشایی مدارس، با توجه و تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی(0-6) مبنی بر در نظر گرفتن همه جوانب و استانداردهای بهداشتی برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول با بیان اولویت سلامت دانش‌آموزان گفت: انجمن اولیاء و مربیان برای تأمین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانددر کنار مدیر مدرسه محیط امن و سالمی را برای دانش‌‌آموزان فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار