صحنه حلقه زدن مار کبرا به دور گردن کودک!

تهران (پانا) - کودکی که حین خواب مار کبرا به دور گردنش حلقه زده بود با وجود گزیده شدن از مرگ گریخت.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
صحنه حلقه زدن مار کبرا به دور گردن کودک!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حلقه مار کبرا به دور گردن یک دختر موجب شد تا این کودک حدود ۲ ساعت با مرگ دسته و پنجه نرم کند. «پوروی گادکاری» ۶ ساله در خواب بود که این مار با وارد شدن به اتاق خوابش به دور گردن این کودک حلقه زد. در این حادثه با وجود آنکه این دختر از ناحیه دست توسط مار گزیده شد، اما با خوش شانسی از مرگ گریخت. این حادثه در تاریخ ۱۲ سپتامبر در روستای وارد‌ها واقع در ایالت ماهاراشترا هند رخ داد.

مادر این کودک وارد اتاق فرزندش شده بود که با این صحنه وحشتناک روبه رو شد. در ویدئویی که توسط اعضای خانواده تهیه شده در حالی که این دختر روی زمین دراز کشیده مار کبرا روی گردن وی دیده می‌شود. در این ویدئو ترس و وحشت در چشمان این دختر دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی از این دختر خواسته شد تا بدون حرکت و آرام روی زمین دراز بکشد تا مانع تحریک مار برای حمله شود.

بنا به این گزارش این کودک به مدت ۲ ساعت در همین وضعیت قرار داشت تا سرانجام مار به دلیل حرکت ناشی از ترسیدن کودک با گزیدن دست او، وی را رها کرد.

این کودک بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کودک مدت ۴ روز است که در بیمارستان به سر می‌برد. طبق آخرین گزارش‌ها روز چهارشنبه حال این کودک مساعد اعلام شد.

گفتنی است؛ با وجود آنکه یک نیش مار کبرا برای کشتن ۲۰ نفر کافی است، اما این کودک به طور معجزه آسایی از مرگ گریخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار